۹۷۸۸۹۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

حمیداوی: تخفیف به پرسپولیس؟! حتما فکر می‌کنم!

مالک باشگاه شهرخودرو در واکنش به درخواست تخفیف پرسپولیس بابت بدهی انتقال یحیی گل‌‎محمدی گفت: پس از خوش قولی‌های صورت گرفته حتما هم که به این موضوع فکر خواهم کرد!

ورزش سه: فرهاد حمیداوی در واکنش به درخواست پرسپولیس بابت تخفیف برای پرداخت بدهی مبلغ انتقال گل‌محمدی گفت: چنین درخواستی به دست من نرسیده اما پس از خوش‌قولی‌های مدیرعامل سابق، سرپرست فعلی، تمامی اعضاء هیات‌مدیره و مدیر مالی باشگاه پرسپولیس حتما به تخفیف دادن هم فکر خواهم کرد!

وی با ابراز تعجب از بدقولی‌های صورت گرفته مسئولان باشگاه پرسپولیس متذکر شد: از ۲۳ بهمن تا امروز، در تقویم مدیران باشگاه پرسپولیس روز شنبه اصلا وجود نداشته چون از آن روز هر بار مسئولی از این باشگاه به ما زنگ زده گفته تا همین شنبه مطالبات‌تان را پرداخت خواهیم کرد و نمی‌دانم چرا این شنبه برای آنها فرا نمی‌رسد.

مالک باشگاه شهرخودرو در خصوص خبر حل شدن مشکل سرلک و جعفری با نساجی مازندران نیز گفت: ما با خود نساجی توافق کردیم و از این بابت مشکلی نیست. ما منتظر نتیجه اعتراض به رای‌مان هستیم که در استیناف است و فعلا هر موقع پیگیر شدیم ما را به بعد از کرونا موکول کرده‌اند.

حمیداوی در پاسخ به اینکه تمرینات شهرخودرو از چه زمان مجددا از سر گرفته خواهد شد نیز خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، محکوم به صبر کردن هستیم تا ببینیم فدراسیون چه می‌گوید اما آقای سرآسیایی سرمربی محترم باشگاه و کادر فنی به صورت مجازی در حال برنامه‌ریزی و رصد تمرینات بازیکنان هستند. به هر حال باید صبر کنیم تا زودتر چاره‌ای برای عبور از این روزهای کرونایی پیدا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عدالت انست سلسله مراتب تحت پیگرد قرار گیرند

    • بدون نام

      پس این نماینده دروغگو است

    • بدون نام

      ایا یک تیم شهرستانی بود استقلال و پرسپولیس یک ریال تخفیف می دادن حالا چطور دولت برای این از تیم های دیگه تخفیف میخواد مگه تراکتور ما هم نباید فقط ۷۰۰ هزار یورو به کنستانت بده یا ۶۰۰ هزار یورو به استوکس و اروین بده منظور اینه ما همه ایرانی هستیم پس چرا این دوتا برای دولت عزیز و سوگلی هستن

    • خروس بی محل

      گلمحمدی رابازوروتهدیدبه پرسپولیس آوردن حالاهم توقع دارن پول قراردادشوبهشون ببخشن عجب مردمانی هستن این لنگیها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج