جاباما
۹۷۸۹۸۱
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش وزارت علوم درباره بازگشایی دانشگاه‌ها

معاونت آموزشی وزارت علوم با ابلاغ بخشنامه‌ای اعلام کرد: الزامی به حضور فیزیکی دانشجویان برای شرکت در کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها در صورت بازگشایی این مراکز از اول اردیبهشت وجود ندارد و همه دانشجویان نیز برای حضور در محیط دانشگاه باید گواهی سلامت داشته باشند.

ایسنا: دکتر علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم با ابلاغ بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام کرد: پیرو تصمیمات جلسه ۱۷ فروردین ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌شود دانشگاه‌ها مجاز هستند از آغاز اردیبهشت‌ماه ۹۹ امکان حضور دانشجویان دوره دکتری خود را با لحاظ شرایط زیر در مراکز خود فراهم آورند.

طبق این بخشنامه کلاس‌های درسی ترجیحاً به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود مگر به تشخیص استاد و به منظور رفع اشکال با رعایت فاصله افراد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کلاس‌های بزرگ و دارای تهویه مناسب به صورت حضوری برگزار شود.

همچنین دانشجویانی که برای پیشبرد و انجام رساله خود نیاز به حضور و فعالیت در آزمایشگاه و کارگاه دارند می‌توانند با رعایت ضوابط بهداشتی و حدالامکان به صورت تک نفره از فضای آزمایشگاه‌ها یا کارگاه استفاده کنند و در صورت لزوم ساعت کاری آزمایشگاه و کارگاه بین دانشجویان توزیع و برنامه حضور آنها در روزها و زمان‌های مختلف تنظیم شود.

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: قبل و بعد از حضور هر دانشجو در آزمایشگاه و کارگاه قسمت‌های مورد استفاده و تجهیزات و وسایل به نحوی موثر باید ضدعفونی شوند. همچنین همه این دانشجویان برای حضور در محیط دانشگاه ملزم به دریافت گواهی سلامت از مراکز بهداشتی هستند.

در پایان این بخشنامه آمده است: دانشگاه‌ها تلاش کنند تا دوره‌ها و رشته‌های نظری دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار شود و الزامی به حضور فیزیکی دانشجویان دکتری در دانشگاه‌ها نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کنم یادتان رفته دانشجو پول کلاس حضوری را داده دانشجو سر کلاس میرود هر ترم چندتا درس می افتد وای به حال کلاس مجزای با این نت خراب

      پاسخ ها

      • دکتر

        روزانه ها یعنی دکتر واقعی که پول نمیدیم.

    • بدون نام

      فقط اون قسمت که میگه قبل و بعد از حضور دانشجو در آزمایشگاه قسمتهای مورد استفاده و تجهیزات بنحو موثری ضدعفونی شود
      باشه منتظر باشید حتما ضدعفونی میشود

    • بدون نام

      ببخشید نظرتون رو در مورد خوابگاه میخوام جویا بشم. دانشجویی که از آزمایشگاه استفاده میکنه مگه برای زندگی نمیره خوابگاه؟ اونهمه جمعیت نوابگاههارو چطور کنترل میکنید؟ سرویس بهداشتی های عمومی؟ اتاق های چندنفره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج