جاباما
۹۷۸۹۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نورشرق: باشگاه‌ها قرارداد واقعی ببندند

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: طرح جلوگیری از جذب بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران نیاز به مطالعه دارد.

خبرگزاری مهر: جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره اینکه چه توصیه‌ای به باشگاه‌های ایرانی در ارتباط با انعقاد قرارداد با بازیکنان و مربیان دارد، گفت: توصیه من این است که رقم قرارداد‌ها واقعی و متناسب با توان مالی باشگاه‌ها باشد. این قرارداد‌ها باید در حد حل مشکل باشد و تولید مشکل نکند. جمله معروفی است که می‌گوید: «چون دخلت نیست خرج آهسته‌تر کن».

وی در خصوص اینکه آیا لازم است جلوی ورود بازیکنان و مربیان خارجی به لیگ ایران در این شرایط گرفته شود؟ تأکید کرد: این مسائل باید در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و با همکاری باشگاه‌ها سیاستگذاری شود. نمی‌شود همین طور نظری را داد که مخالفان و موافقانی داشته باشد. این موضوع نیاز به مطالعه دارد. ما نمی‌خواهیم چرخ را دوباره اختراع کنیم. باید ببینیم دنیا چه تصمیمی در این شرایط گرفته است.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال مبنی بر بدهی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت گفت: الان به صورت خاص اطلاع دقیقی از وضع مالی باشگاه‌ها ندارم، اما اگر آقای فتح‌الله‌زاده چنین صحبتی کرده، لابد به آن اشراف داشته است.

نورشرق در پایان درباره اینکه چه الزامی برای باشگاه‌ها نسبت به پرداخت بدهی هایشان وجود دارد، گفت: برای شما و خانواده تان آرزوی سلامتی دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج