۹۷۹۲۴۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نیمار: در لباس پوشیدن، جسورتر شده‌ام

نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در مصاحبه با نسخه عربی مجله «وُگ» از مصدومیت‌هایش، کوبی برایانت و سبک لباس پوشیدنش گفته است

خبرورزشی: نیمار این روز‌ها به دلایل مختلفی در رسانه‌ها برجسته است، از دوران قرنطینه‌اش که در برزیل سپری می‌کند و حاشیه‌هایی که داشته، تا شایعه همیشگی بازگشتش به بارسلونا که باز هم جدی‌تر شده و احتمالاً تبدیل به واقعیت خواهد شد. ستاره پاری‌سن‌ژرمن پیش از اینکه دوران کرونا تمامی فوتبال‌های مهم را تعلیق کند، در مراسم عکسبرداری مجله مُد «وُگ» حاضر شد و در حاشیه این عکسبرداری، مصاحبه‌ای هم با ششمین نسخه عربی این مجله انجام داد. در این مصاحبه او از مصدومیت‌هایش، کوبی برایانت و سبک لباس پوشیدنش گفته است که در ادامه جملات سردبیر مجله درباره نیمار و این گفت‌وگو را می‌خوانید.

نیمارِ بااحساس

انفجاری در زمین، خلاق و دلسوز بیرون از آن، حاکم بر فوتبال برزیل و یکی از بهترین مهاجمان جهان، «نیمار داسیلوا سانتوس جونیور» در گفتگو با نسخه عربی مجله «وُگ» درباره تبدیل شدن به ورزشکاری که فراتر از ورزش رفته، صحبت کرده است. مصاحبه‌ای که قبل از دوران کرونا و قرنطینه شدن فوتبالیست‌ها انجام شده.

«مانوئل آرناوت» سردبیر مجله «وُگ» اعتقاد دارد سخنان نیمار و مردانگی نرم او در گوش طرفدارانش طنین‌انداز می‌شود. او توضیح می‌دهد: «یکی از چیز‌هایی که من در مورد نیمار دوست دارم، این واقعیت است که او مردی است که از نشان دادن احساساتش خجالت نمی‌کشد. به‌خصوص در این لحظات که ویروس کرونا یا همان کووید-۱۹ ما را از لحاظ فیزیکی جدا کرده و اوقات سختی را پشت‌سر می‌گذاریم. مهم‌تر از همیشه دوست‌داشتنی بودن بدون ترس از آسیب‌پذیری است. خیلی‌ها می‌گویند پسر‌ها گریه نمی‌کنند، اما وقت آن رسیده که این مزخرفات را پشت‌سر بگذاریم و مانند مرد‌ها به احساسات درونی بپیوندیم.»

رنج کشیدن

امسال برای یکی از ستاره‌های دنیای ورزش، سال آسانی نبود. مصدومیت‌های مداوم باعث شد او بیشتر وقتش را به طور منظم در حال درمان در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن باشد و از او به‌عنوان فوتبالیستی که مستعدِ مصدومیت است، یاد کردند. نیمار می‌گوید: «هیچ چیز برای ورزشکار حرفه‌ای بدتر از مصدومیت نیست. من در ۲ فصل گذشته واقعاً رنج کشیده‌ام و لحظات بسیاری بود که خودم را زیر سؤال بردم.

احساس کردم می‌خواهم فریاد بزنم، لبخند بزنم، گریه کنم، بدوم و همه این‌ها در یک زمان رخ می‌داد و من هیچ‌کاری نمی‌کردم. من فقط فرو می‌ریختم». نیمار در ادامه درباره لزوم تمرکز برای یک فوتبالیست هم بیان می‌کند: «نیمی از موفقیت یک ورزشکار ذهنی است، اگر ذهن خوب باشد، بازی به طور طبیعی جریان پیدا می‌کند.» در حالی که مصدومیت برای ورزشکاران غیرمعمول نیست برای نیمار که سال ۲۰۱۷ از بارسلونا به پی‌اس‌جی آمده، فشار‌های اضافه‌ای ایجاد کرده است، اما انتظارات تنها بخشی از شکنندگی ستاره ۲۸ ساله برزیلی است. او به‌عنوان یک بت ورزشی در کشورش، شادی بیش از ۲۰۰ میلیون برزیلی را در ساق‌هایش به دوش می‌کشد.

تحت تأثیر مرگ کوبی برایانت

از درد جسمی تا درد روحی، این بازیکن برزیلی همچنین درباره درگذشت غم‌انگیز کوبی برایانت می‌گوید: «مرگ او من را تحت تأثیر قرار داد، چراکه زندگی ما نقاط مشترک بسیاری داشت. من شخصاً با کوبی بار‌ها ملاقات کردم و او به پاریس آمد. وقتی شما شخصیتی که پشت یک ورزشکار است را می‌بینید، رابطه متفاوتی ایجاد می‌کند و با کوبی این رابطه خیلی خاص بود. ورزش و جامعه مرد بزرگی را از دست داد.»

ارتباط لباس پوشیدن و جسارت

وقتی در پاریس «آلن گلاتی» از او عکسبرداری می‌کرد و «ایلارا نیکولینی» هم طراح مُد این عکسبرداری بود، نیمار جونیور که تازه مو‌های خودش را به رنگ صورتی درآورده بود، نمی‌ترسید که این مُد جدیدش زیاده‌روی باشد. پیراهن نخی D&G و کت و شلوار نخی صورتی روشن طراحی «الکساندر مک‌کویین» (طراح معروفی که سال ۲۰۱۰ درگذشت) را پوشیده بود. او در این باره هم می‌گوید: «به‌دلیل شجاعتی که به دست آورده‌ام، تکامل پیدا کرده‌ام تا کمی لباس‌هایی که می‌پوشم جسورانه‌تر به نظر برسد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جابر

      چقدر از این خبر میزارین؟؟؟

    • 13dey

      اینو کردین الگو جوانهای ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج