۹۷۹۲۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تصمیم سری آ برای کاهش دستمزد‌ها احمقانه است

رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های ایتالیا از پیشنهاد کاهش دستمزد بازیکنان سری آ به شدت انتقاد کرده و می‌گوید منطق اقتصادی این پیشنهاد احمقانه را نمی‌فهمد.

ورزش سه: دامیانو توماسی رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های ایتالیا از پیشنهاد کاهش شدید دستمزد بازیکنان شاغل در سری آ به شدت انتقاد کرده، آن را پیشنهادی احمقانه توصیف کرده و می‌گوید منطق اقتصادی چنین پیشنهادی را درک نمی‌کند.

باشگاه‌های سری آ دیروز به پیشنهادی رای دادند که بر اساس آن، دستمزد بازیکنان شاغل در این باشگاه‌ها به دلیل کمک به باشگاه‌ها در بحران اقتصادی ناشی از اپیدمی کووید-۱۹ به صورت موقت کاهش خواهد یافت.

اما اتحادیه فوتبالیست‌های ایتالیا به این تصمیم واکنش تندی نشان داده و آن را غیر قابل قبول خواند. بعد از انتشار این اطلاعیه، دامیانو توماسی، رئیس اتحادیه فوتبایلست‌های ایتالیا هم به این پیشنهاد واکنش تندی نشان داد و حتی از آن به عنوان تصمیمی احمقانه یاد کرد.

توماسی در این باره گفت:" اینکه باشگاه‌های سری آ به جای اینکه رو در روی بازیکنان‌شان بنشیند و سعی کنند با آنها به توافقی دست پیدا کنند که با عقل سلیم قابل درک باشد، در جلسه‌ای با حضور خودشان جمع شده و تصمیم بگیرند که دستمزد بازیکنان را پرداخت نکنند واقعا نگران‌کننده است".

رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های ایتالیا در ادامه گفت:" من منطق اقتصادی پشت این رفتار را درک نمی‌کنم. در این روزها که همه مشغول گفتگو و مذاکره با باشگاه‌ها هستند تا در کنار هم راهی برای عبور از این بحران پیدا کنیم، چنین تصمیم‌هایی که باعث می‌شود فوتبالیست‌ها، یعنی چهره‌های اصلی این صنعت طوری به مردم نشان داده شوند که انگار سودجو هستند واقعا احمقانه است".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج