جاباما
۹۷۹۲۹۲
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

حدود ۲۰ نماینده مجلس تست مثبت کرونا داشتند

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس ضمن تشریح جلسه امروز صحن علنی مجلس گفت: حدود ۲۰ تن از نمایندگان مجلس تست مثبت کرونا داشتند و ما با حضور ۲۰۸ نفر جلسه علنی را آغاز کردیم.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس ضمن تشریح جلسه امروز صحن علنی مجلس گفت: حدود ۲۰ تن از نمایندگان مجلس تست مثبت کرونا داشتند و ما با حضور ۲۰۸ نفر جلسه علنی را آغاز کردیم.

اسدالله عباسی در حاشیه جلسه علنی امروز(سه شنبه، ۱۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: علیرغم اینکه حدود ۲۰ تن از نمایندگان مجلس تست مثبت کرونا داشتند، امروز با اهتمام همکاران با حضور ۲۰۸ نفر جلسه علنی را آغاز کردیم که البته به علت تأخیر ورود وزرای بهداشت و کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه جلسه ما نیز با تأخیر شروع شد.

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه رؤسای کمیسیون های تخصصی مجلس در جلسه امروز درباره انتظارات مجلس به ایراد نطق پرداختند، اظهار داشت: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره مسائل مربوط به تعطیلی آموزش عالی و مدارس و همچنین ضرورت تعیین دقیق زمان بازگشایی و برگزاری کنکور گزارشی ارائه کرد همچنین رئیس کمیسیون اقتصادی درباره کم و کیف رسیدگی به معیشت کسانی که فرصت شغلی خود را از دست داده و بیکار شدند، صحبت کرد.

وی افزود: رئیس کمیسیون صنایع در خصوص ضروریات بخش خودروسازی، قطعه سازی و صنایع کوچک صحبت کرد، رئیس کمیسیون کشاورزی نیز درباره تولیدات کشاورزی و نحوه واردات و صادرات و رئیس کمیسیون ویژه حمایت ازتولید ملی نیز در خصوص شعار جهش تولید که امسال مقام معظم رهبری نام گذاری کرده و ریاست مجلس نیز در نامه ای در ۱۰ بند بر آن تأکید کرد، گزارشی از ۵ جلسه ای که تا کنون تشکیل داده اند، ارائه کرد.

عباسی ادامه داد: همچنین رئیس کمیسیون اجتماعی و نایب رئیس کمیسیون بهداشت نیز درباره موضوعات مربوط به کمیسیون خود گزارشی ارائه کردند.

وی در ادامه با اشاره به نطق وزرای کشور و بهداشت و رئیس سازمان برنامه، عنوان کرد: نوبخت در خصوص بودجه کافی برای حمایت و بسته های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه و ضرورت شناسایی آنها و جامعه هدف گزارش دادند و وزیر کشور و وزیر بهداشت نیز در خصوص روند رسیدگی به درمان افراد بیمار و چگونگی قطع زنجیره ارتباط میان کسانی که مبتلا به ویروس بوده اند و افراد سالم گزارشی ارائه کردند و در ادامه نیز نقطه نظرات نمایندگان گفته شد.

عباسی در ادامه درباره جلسه فردا با موضوع رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی عنوان کرد: فردا این جلسه برگزار می شود که البته هنوز حضور رئیس جمهور در آن قطعی نیست و ممکن است معاون اول ریاست جمهوری برای دفاع از برنامه های وزیر پیشنهادی در جلسه حضور یابد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره وضعیت جسمانی رئیس مجلس خاطرنشان کرد: خوشبختانه دکتر لاریجانی در منزل تحت مراقبت های پزشکی بوده و حال ایشان رو به بهبود است لذا امید داریم تا هفته آینده در جلسات حضور یابند؛ چگونگی تشکیل جلسات هفته آینده نیز در جلسه هیأت رئیسه که بعد از صحن علنی فردا و با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می شود، تعیین تکلیف خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع،ر

      والااگرروی‌مردم‌عادی‌هم‌تست‌می گرفتن
      امارش‌وحشت‌ناک‌میشد.

      پاسخ ها

      • بی نام

        یکی نیست به اینها بگه مگه قرنطینه خانگی نبودید ویروس گرفتید!!!!

    • بدون نام

      یکماه پیش هم همین تعداد تست مثبت داشتند

    • بدون نام

      حتما دروغ میگویند ۲۰نفر از نمایندگان کرونا دارند حالا چند روز دیگه مشخص میشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بتازگی کدونا گفته هرکس دروغ بگه میرم تو بینیش ...

    • بدون نام

      همتون کرونا بگیرید بمیمرید

    • اریا

      مرگ مال فقراست
      شما داروش براتون میاد از بلاد کفر

    • بدون نام

      نماینده مجلس وجودش تو مجلس چه سودی دقیقا برای مردم داره؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج