جاباما
۹۷۹۲۹۵
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

کلاس آنلاین زلاتان: آموزش تکنیک به پوگبا!

زلاتان ابراهیموویچ با قبول دعوت پل پوگبا به شرکت در چالش تکنیک فوتبالی در اینستاگرام از او خواست حرکاتش را تماشا کرده و یاد بگیرد.

ورزش سه: زلاتان ابراهیموویچ و پل پوگبا با شرکت در یک چالش اینستاگرامی، حرکات خارق‌العاده‌ای از تکنیک فوتبالی را به نمایش گذاشتند.این چالش از آنجا آغاز شد که پوگبا با انتشار پستی از زلاتان دعوت کرد او هم با اجرای تکنیک‌های فوتبالی مد نظرش به چالش او ملحق شود. دعوتی که با پاسخ مثبت زلاتان همراه شد.

کلاس آنلاین زلاتان: آموزش تکنیک به پوگبا!

زلاتان و پوگبا همدیگر را به خوبی می‌شناسند. آنها همزمان و در پنجره نقل و انتقالات فصل 2016-2017 به منچستریونایتد پیوسته و در دوران سرمربی‌گری ژوزه مورینیو در این تیم همبازی بودند. زلاتان و پوگبا در این چالش اینستاگرامی حرکات تکنیکی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشته و کری‌خوانی‌های جالبی با هم داشتند.

زلاتان پیش از آنکه حرکات تکنیکی خود را در مقابل دوربین شروع کند خطاب به پوگبا گفت:" بهتر شده‌ای، بهتر شده‌ای، ولی حالا می‌خواهم یک سطح بالاتر را به نمایش بگذارم، نگاه کن و یاد بگیر!"

کلاس آنلاین زلاتان: آموزش تکنیک به پوگبا!

زلاتان سپس با اجرای مجموعه‌ای از حرکات تکنیکی خارق‌العاده نشان داد که در سی و هشت سالگی همچنان تکنیک بی‌نظیری دارد. پیش از این هم پوگبا در زمان دعوت از زلاتان برای حضور در این چالش نشان داده بود چرا با وجود انتقادهای شدید منتقدین، او را یکی از باتکنیک‌ترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا می‌دانند.

کلاس آنلاین زلاتان: آموزش تکنیک به پوگبا!

کلاس آنلاین زلاتان: آموزش تکنیک به پوگبا!

زلاتان و پوگبا در سال ۲۰۱۷ با منچستریونایتد فاتح لیگ اروپا شدند ولی همبازی بودن آنها کمی بعد به پایان رسید. مصدومیت طولانی‌مدت زلاتان باعث شد او در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ منچستریونایتد را ترک کرده و راهی آمریکا شو تا به لس‌آنجلس گلکسی بپیوندد. جالب اینجا است که ایبرا در این چالش اینستاگرامی، حرکات تکنیکی خود را در حالی انجام می‌داد که پیراهن زردرنگ تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز را به تن داشت.

زلاتان بعد از درخشش در لیگ آمریکا، در پایان فصل گذشته به یکی از تیمهای سابقش آث میلان بازگشت و با امضای قراردادی کوتاه‌مدت در سری آ به میدان رفت.

از سوی دیگر پوگبا همچنان بازیکن منچستریونایتد است و از زمان اولین حضورش در این تیم برای شیاطین سرخ ۱۵۰ بازی انجام داده است. با وجود این گفته می‌شود پوگبا هم مثل زلاتان، ظرف ماه‌های آینده باشگاه را ترک خواهد کرد و انتظار می‌رود مقصد بعدی او رئال مادرید یا باشگاه سابقش یوونتوس باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خوبه این بشر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج