۹۷۹۳۲۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

سلطانی‌فر: اولویت دنیا مهار ویروس کرونا است

وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک گفت: خیلی از ورزشکاران ما آماده حضور در المپیک بودند و الان باید این آمادگی را برای سال آینده حفظ کنیم.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک اظهار داشت: بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در ۲۰۸ کشور دنیا و عدم امکان برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی و همچنین انصراف بسیاری از کشورهای دنیا از مسابقات المپیک سرانجام IOC موافقت کرد برای اولین بار المپیک در سال فرد یعنی ۲۰۲۱ برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: البته ما زودتر از بسیاری از کشورها از طریق نامه ای که صالحی امیری به توماس باخ نوشت پیشنهاد تعویق مسابقات المپیک را داده بودیم که بالاخره IOC هم به همین نتیجه رسید.

وی عنوان کرد: فعلا اولویت دنیا مدیریت و مهار ویروس کرونا و سلامتی مردم است و برگزاری المپیک در سال آینده هم به این موارد بستگی دارد.

وزیر ورزش خاطر نشان کرد: زمانی که هنوز تمام دنیا درگیر کرونا نشده بود، سعی کردیم ورزشکاران ایران را در کشورهای عاری از این ویروس نگه داریم که این سیاست در دو سه رشته ورزشی جواب داد، ولی در ادامه تمام مسابقات ورزشی متوقف شد.

سلطانی فر تاکید کرد: تعویق المپیک برای خیلی از رشته‌های ما فرصت و برای بعضی دیگر تهدید است. خیلی از ورزشکاران ما با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش آماده حضور در المپیک بودند و الان باید این آمادگی را برای سال آینده حفظ کنیم.

سلطانی‌فر گفت: تا کنون ۵۰ سهمیه ایران در المپیک آینده قطعی شده و طبق بررسی ها امکان اخذ ۱۱ الی ۱۸ سهمیه دیگر هم داریم.

او ادامه داد: تعدادی از ورزشکاران ما هم آسیب جدی داشتند که در بهترین مراکز درمانی داخلی و خارج از کشور درمان شدند و به المپیک خواهند رسید و اکنون فرصت بهتر و بیشتری برای آمادگی دارند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فعلا تمام مسابقات ورزشی در دنیا متوقف است و برنامه ریزی جدید برای مسابقات المپیک منوط به وضعیت مهار ویروس کرونا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • افشین

      تو برو به فکر مهندسی لیگ برتر به نفع پیروزی باش این کارها برات حاشیه است جناب مافیاااااااااا

    • لاجوردی پوشان

      اکثر وزرا و نماینده های حال حاضر مجلس،خاین به ملت و کشورند،متاسفانه به جای خدمت به مردم و کشور عزیز ایران، به فکر ثروت اندوزی و رقابت در آنند،،در عین حال از تخلف و خیانت اطرافیان چشم پوشی میکنند،،،در راس این وزراتخانه ها،وزارت ورزش گوی سبقت را ربوده و مجلس محترم هم،هیچ اقدامی نکرده،،و این وزرای متخلف رو گستاخ تر کرده است،،،فساد در بدنه دولت و مجلس فعلی بیداد میکند،،صد افسوس

    • بدون نام

      ودراین میان الویت اول واخر شما قهرمان کردن پرسپولیسه

    • لاجوردی پوشان

      و اولویت ایرانیان آرزوی پایان وزارت شما در اسرع وقت آقای سلطانیفر،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج