۹۷۹۳۲۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دوره شیوع کرونا

سخنگوی قوه قضاییه گفت: دیروز دستورالعملی در جلسه شورای عالی تبیین شد. جزییات دستورالعمل امروز در نشست معاون اول قوه قضاییه با تعدادی از معاونین نهایی می‌شود و فردا جلسه مشترک شورای عالی قوه قضاییه و روسای کل و دادستان‌های مراکز استان‌ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد.

خبرآنلاین: سخنگوی قوه قضاییه گفت: دیروز دستورالعملی در جلسه شورای عالی تبیین شد. جزییات دستورالعمل امروز در نشست معاون اول قوه قضاییه با تعدادی از معاونین نهایی می‌شود و فردا جلسه مشترک شورای عالی قوه قضاییه و روسای کل و دادستان‌های مراکز استان‌ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد. غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری آنلاین امروز گفت: در جلسه فردا این دستورالعمل پس از تصویب ریاست قوه به استان ها ابلاغ می‌شود و نحوه دادرسی در شرایط موجود تبیین خواهد شد. تلاش شد در تدوین این دستورالعمل سلامت همکاران ما، سلامت مراجعین با رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و استفاده از نوبت دهی و فناوری اطلاعات و سامانه‌های مربوطه رعایت شود تا سلامت همکاران و مراجعین به خطر نیفتد.

او افزود: دادرسی تعطیل بردار نیست و ما جمع بین سلامت و انجام وظیفه و تدبیر را در این دستور العمل لحاظ کردیم. این دستورالعمل دقیقا منطبق با سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب ستاد ملی مقابله با کروناست. قوه قضاییه هم عضو این ستاد است. باید چرخ اقتصاد مردم بچرخد به گونه‌ای که سلامت مردم به مخاطره نیفتد. سیاست قوه همین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه یکی به اینا بگه دادگاهها وقتی شروع به کار بکنن. اون هم بعد از این همه مدت . چطور میخاید جلوی ازدحام مردم رو بگیرید.بخدا فاجعه به بار میاد. تمام مسئولان پزشکی میگن هنوز به مرحله کنترل بیماری هم نرسیده ایم. دارین هه چیز رو به حال خودش رها میکنید. ۱۰ تا ۱۵روز دیگه ببینید چه آماری از نظر ابتلا به کرونا داریم.چقدر بی فکری

    • بدون نام

      همین الان هم آمار بالاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج