جاباما
۹۷۹۳۸۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

رحمانی: لیگ باید تعطیل شود

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: لیگ باید به طور کلی تعطیل اعلام شود و مهم نیست چه تیمی قهرمان می‌شود.

خبرگزاری میزان: ماهان رحمانی در خصوص شایعه آغاز مجدد لیگ برتر از اول اردیبهشت، اظهار داشت: من هم اخبار کرونایی را از رسانه‌ها دنبال می‌کنم و چیزی که متوجه شدم این است که وضعیت چندان خوب نیست و مردم باید بیشتر نکات بهداشتی را رعایت کنند و در منازل خود بمانند. مشخص نیست این ماجرا چه زمانی حل می‌شود، اما اینکه شایعه شده قرار است لیگ برتر از اوایل اردیبهشت دوباره از سر گرفته شود برای من جای تعجب دارد.

وی افزود: به نظرم تا زمان ریشه‌کن شدن کرونا نباید بازی‌ها را برگزار کنیم. سلامت بازیکنان و اعضای تیم‌ها خیلی مهم‌تر از یک بازی فوتبال است. به طور مثال الان کادر تیم‌ها حدود ۵۰ نفر است، اگر خدایی نکرده در جریان مسابقات یکی از آنها مبتلا به کرونا شود، می‌تواند کل تیم را آلوده کند. بعد از آن هر کدام از اعضای تیم این ویروس را به خانواده خود منتقل می‌کنند و با این شرایط ممکن است یک فاجعه رخ دهد.

بازیکن تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: شاید خیلی‌ها تصور کنند، چون من بازیکن پیکان هستم و تیم‌مان انتهای جدول است چنین حرفی می‌زنم، اما واقعا شرایط برای برگزاری بازی‌ها مهیا نیست. به نظرم لیگ باید به طور کلی تعطیل اعلام شود و مهم نیست چه تیمی قهرمان می‌شود. اینکه جام به پرسپولیس برسد یا به تیم دیگری در حال حاضر مهم‌تر است یا سلامت همه بازیکنان و اعضای تیم‌ها؟ واقعا اگر قرار است به سلامت امثال ما ضربه وارد شود، چه اصراری است که مسابقات ادامه پیدا کند؟

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: ما هم جوان هستیم و کلی آرزو داریم. برای ما فوتبالیست‌ها هیچ چیزی بهتر از برگزاری مسابقات و حضور در زمین مسابقه نیست، اما در حال حاضر اصلا شرایط خوبی برای انجام دیدار‌ها وجود ندارد. ما برای خروج از منزل ترس داریم چه برسد به اینکه بخواهیم بازی برگزار کنیم. امیدوارم مسئولان فوتبال کشور در نهایت تصمیم درستی بگیرند و سلامت افراد را در اولویت قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابی

      سفر به ترکیه و حبس در رختکن را برای همین روزها گذاشتند دیگه راه دیگه اینه که قراردادت را فسخ کنی

    • بدون نام

      لیگ باید از 20 اردیبهشت ماه شروع بشه

    • علی سقایی ارانی

      من یک استقلالی صد آتيشه ام من ميگم جام روبدن به پرسپولیس خلاص یک تارمو تمام بازیکنان فداي سر جام بزار دل خوش باشن با پوکر همش ميگن جام جام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج