۹۷۹۳۹۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

شجاعیان؛ کاش این بدشانسی‌ها تمام شود

مهاجم استقلال در روزهای تولد خود امیدوار است بدشانسی هایی که درسه فصل اخیر نصیبش شده را فراموش کند.

ورزش سه: داریوش شجاعیان روز گذشته تولد ۲۸ سالگی خود را در شرایطی جشن گرفت که مدت ها است به جای تمرین و حضور در میادین مجبور است بازی های تیمش را از خانه تماشا کند.

داریوش شجاعیان در آخرین بازی های استقلال در لیگ هفدهم که مربوط به بازی رفت برابر ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می شود در ورزشگاه فولاد شهر روی یک صحنه پایش روی توپ سر خورد و رباط صلیبی اش پاره شد.

شجاعیان در نیم فصل دوم لیگ هجدهم دوباره به میادین برگشت اما تحت تاثیر مصدومیت شدیدی که نصیبش شده بود نتوانست روزهای خوب خود را در ترکیب آبی ها تکرار کند.

شرایط برای هافبک آبی ها در لیگ نوزدهم اما کاملا متفاوت بود، جایی که او در ترکیب تیم استراماچونی در پست هافبک پشت مهاجم به میدان رفت و سرمربی ایتالیایی آبی ها از او به عنوان بازیساز اصلی تیمش استفاده کرد.

اما ۲۹ مهر ماه سال گذشته یک روز تلخ دیگر برای شجاعیان در دوران فوتبالش بود، اتفاقی که این بار در ورزشگاه شهرقدس رقم خورد، جایی که استقلال موفق شد با ۴ گل سایپا را شکست بدهد اما دقیقا در همان روز هافبک این تیم روی یک صحنه زانوی پایش پیچید و یک بار دیگر با تلخ ترین مصدومیتی که یک فوتبالیست نصیبش می شود مواجه شد، او رباط صلیبی اش پاره شد و این بار به طور کامل لیگ نوزدهم را از دست داد.

حالا داریوش شجاعیان در شرایطی وارد سن ۲۸ سالگی شده است که روزهای تلخ برای او تمام شده است و این بازیکن خوش تکنیک استقلال مدتی است تمرینات سبک خود را آغاز کرده است.

اگرچه فصل برای شجاعیان تمام شده است اما او باید امیدوار باشد با آمادگی کامل لیگ بیستم را استارت بزند تا بتواند خاطرات تلخ این فصل را از ذهن خودش و البته هواداران استقلال پاک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک شهروند

      الهی فدات شم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج