۹۷۹۴۳۵
۲۱ نظر
۵۰۱۷
۲۱ نظر
۵۰۱۷
پ

گلایه لیلی رشیدی از وزیر بهداشت

لیلی رشیدی، بازیگر سینما و تلویزیون، با اشاره به سخنان اخیر وزیر بهداشت و درمان، از بی‌توجهی او به مشاغل هنری ابراز تعجب کرد.

ایسنا نوشت: لیلی رشیدی، بازیگر سینما و تلویزیون، با اشاره به سخنان اخیر وزیر بهداشت و درمان، از بی‌توجهی او به مشاغل هنری ابراز تعجب کرد.

این بازیگر گفت: «شب گذشته سخنرانی آقای نمکی وزیر بهداشت را می‌دیدم. صحبت‌های ایشان بسیار درست و بجا بود و آقای وزیر در سخنان خود از تمام مشاغلی که در بحران کرونا دچار زیان شده بودند، یاد و از تمام کسانی که به خاطر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، شغل خود را ترک کرده‌اند، قدردانی کرد.»

گلایه لیلی رشیدی از وزیر بهداشت

رشیدی اضافه کرد: «در تمام آن لحظات منتظر بودم تا آقای وزیر از هنرمندان تئاتر و سینما هم یاد کنند، کسانی که به دلیلی ماهیت شغل‌شان که فعالیتی جمعی است، از ابتدای بحران کرونا ناچار به ترک شغل خود شده‌اند و بسیاری از آنان از هرگونه حق و حقوق قانونی مانند بیمه بیکاری یا حتی بیمه ساده تامین اجتماعی بی‌بهره‌اند ولی در کمال شگفتی دیدم آقای وزیر ما را به کلی فراموش کرده‌ و هیچ نامی از هنرمندان نیاورد.»

او ادامه داد: «از شب گذشته تا امروز مدام فکر می‌کنم آیا ما جزو این کشور نیستیم؟ چرا هر زمان که نیاز باشد، چرا در تمام بزنگاه‌های اجتماعی و دیگر موقعیت‌های حساس، مسئولان به سراغ هنرمندان می‌آیند و از آنان انتظار کمک و همراهی دارند ولی در چنین مواقعی ما را به راحتی فراموش می‌کنند. هرچند هنرمندان ثابت کردند در اتفاقات غیرمترقبه‌ای که در اجتماع‌مان رخ داده، همیشه حضور فعالی داشته‌اند.»

رشیدی افزود: «این موضوع برای من جای سوال و تاسف دارد. اگر ما جزو این کشور نیستیم، پس چرا از ما انتظار همراهی دارند و اگر هستیم، چگونه به راحتی فراموش‌مان می‌کنند.»

این هنرمند با اشاره به فعالیت‌های تشکل‌های هنری و نیز تلاش‌های فردی و خودجوش هنرمندان در بحران کرونا توضیح داد: «در این مدت خانه سینما و خانه تئاتر، بنیاد خیریه برکت مهر، خانه عروسک و ... اقدامات بسیاری برای همراهی با مردم انجام داده‌اند. تعدادی از هنرمندان تئاتر و نمایشگران عروسکی در تهیه تجهیزات مورد نیاز کادر پزشکی بیمارستان‌ها پیشقدم شدند و ماسک و شیلد تهیه کردند. بسیاری از هنرمندان مانند رخشان بنی اعتماد، پرویز پرستویی، مرضیه برومند، هدیه تهرانی، مهتاب کرامتی، رامبد جوان، اشکان خطیبی و خیلی چهره‌های دیگر که نام همه را به یاد ندارم و شاید اصلا نام بسیاری از آنان را ندانم، به اشکال گوناگون در کنار مردم بودند و سعی کردند گذر روزهای سخت قرنطینه را برای آنان آسان‌تر کنند اما آقای وزیر همه این فعالیت‌ها را به کلی فراموش کردند.»

او در پایان صحبت خود خطاب به وزیر بهداشت گفت: «آقای وزیر من از شما گله‌مند نیستم ولی همچنان در تعجبم که آیا شغل ما شغل به حساب نمی‌آید یا ما شهروند این کشور نیستیم؟!»

لیلی رشیدی مشغول بازی در نمایش «روزهای رادیو» به کارگردانی محمد رحمانیان بود که این نمایش به دلیل شیوع کرونا همچون دیگر آثار نمایشی، از اجرا بازماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیا هر چه به ما دادن تا بدهم به شما مثل شیر مادر نوش جانت

    • بدون نام

      قرار است بیمه بی کاری بهتان بدهند تو خبر ندارید روز قبل از آن دولت گفت هر ماه یک میلیون تومان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیاین باهم پول جم کنیم برا بازیگرا.بیجارها نون شب ندارن بخورن

    • بی نام و نشان از ناکجاآباد

      شاید شما جزو اقشار ضعیف جامعه نیستید ، ضعیف از نظر مالی اینا منظورم

    • بدون نام

      شماها یه فیلم بازی میکنید اندازه ده سال خرجتون پول میگیرین بازم طلبکارین ، شما چیکار کردین واسه کمک به اونهمه مریض در حال مرگ یا پرستاران ، خجالتم نمیکشن ، اینا یه قرون به ما که تحت پوشش کمیته امدادیم ندادن که شما بخواین جا بمونین

    • بدون نام

      بازیگرها وضعشان خوبه بعدشم الان یکماه قرنطینه شده به قباتان برخورد کرده از پولهای تو حسابتان خرج کنید

    • بدون نام

      بمیرم که شما هنرمندا اصلا نون شب ندارید بخورید میخواین از ندارا کمک جمع کنیم بدیم به شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من با وجود اینکه چیزی ندارم ولی حاضرم به شما کمک کنم ولی یک شرط دارد هر حساب بانک داری هر مقدار پول سکه وارز خودرو مسکن به مردم بگوئید

    • بدون نام

      بیچاره هنرمندا دیگه نمیتونن کافه برن. دیگه نمیتونن در مراسم های اولین اکران مانور بدن. از همه بدتر آرایشگاه ها هم که بسته شده دیگه نمتونن سلفی بگیرن!

    • بدون نام

      خدا باباتوبیامرزه اینارم که میگن نمایشی هست وبرا اینکه هیچ هزینه یی برای کارگران ومشاغل آزاد نکردن ودستفروشان شهر و....خیلی های دیگه رو از بالا گفتن با اسم بردن وتشکر جمعش کنه ! هیچکدوم ازمقامات حتی برای یه قوطی وایتکس دست توجیب شخصی نکردن وکمک کردن را وظیفه مردم فقط میدونن !

    • بدون نام

      بازیگرها سالی کم کم یک میلیارد درآمد دارن ولی همه اش طلبکارن و مینالن تا دستمزد بیشتری بگیرن شما یکسال هم کار نکنید اتفاقی نمی افته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عیدشماهم نمیدونی کارشون ازکاردرمعدن هم سخت تره خوب دوماهه نتونستم بروندمعدن

    • بدون نام

      آخه لیلی تو کجای صف هنر مندان هستی تو که همش بیماری الانم بشین تو خونه استراحت کن

    • بدون نام

      چقدر سلبریتی ها بی چشم ورو هستند وطلبکار اینهمه تفریح ورستوران وخارج رفتن وخوش گذرانی کردن وخونه داشتن انچنانی بالا نشین ، هردفعه در معرض نشون دادن خودشان واسه مردم ، از وزارت بهداشت میخواهند بیمه بیکاری واسه کار نکردنشان بگیرند ، چه وقاحتی دارند این سلبریتیها ومخصوصا لیلی رشیدی که گله داره از وزیر بهداشت ، واسه چند غاز بما بسته معیشتی که در بهزیستی هستیم نمیدهند انوقت لیلی رشیدی اینهمه مال جمع کرده بیمه بیکاری هم میخواهد واقعا این سلبریتی ها پول پرست وطمعکارند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متعجبم از بعضی کاربران بی اطلاع از اوضاع هنرمندان وبدون اطلاع فک میزنند واظهار نظر میکنند قبلا هم گفتم این عده از کاربران لطفا برید خونه تون بشیند کارتون نگاه کنید تا حوصله تان سر نرود بی خودی هم نظر ندید بیکارها.

    • خروس بی محل

      فقط شمافعالیت گروهی نمیکنی فوتبتلیستهاودرکل ورزشکاران هم فعالیتشون گروهی هستش مشکل اینجاست شماسلبریتی هاخودتونوتافته جدابافته میدونین البته حق دارین بهرحال شماباعث پیروزی این دولت بی عرضه درانتخابات شدین

    • خروس بی محل

      چطوروقتی ازمالیات معاف شدین به به وچه چه میکردین برای دولت

    • بدون نام

      شما در کدام بزنگاه در کنار مردم بودید؟ فقط گهگاهی بصورت نمایشی خودی نشان دادید و پشت سرتان را هم نگاه نکردید.

    • بدون نام

      ببخشید اینا تو چه بحرانهایی به مردمشون خدمت کردن ؟؟جز اینکه همین خانوم روسری بنفش سرش کرد و یه عده رو به دام انداختن ؟؟

    • بدون نام

      آفرین خیلی درست و منطقی صحبت کردن ، واقعا چرا تو ایران به هنر و هنرمند ارزش داده نمی شه، به حرفه های هنری بعنوان شغل نگاه نمی شه و هنرمندان از داشتن مزایای این رشته محروم هستند. چرا نباید بیمه داشته باشن آیا این یک رشته ی دانشگاهی نیست که بعضی از علاقمندان برای شغل آینده ی خود در اون مشغول ادامه تحصیل هستن، اگه خودتون این رشته ها رو بعنوان شغل قبول ندارین پس چرا دانشجو می پذیرین؟ همه جا هم دم از هنرپرور بودن ایران می زنید ، فقط بلدید شعار بدین

    • بدون نام

      ای بابا تو این شرایط بد شما اول به فکر تبلیغ از هنرمندان هستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج