جاباما
۹۷۹۴۷۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

تاکید وزارت بهداشت بر رایگان‌بودنِ درمان کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با این حساب این بیمار و بیماران مشابه باید بدون پرداخت پول ترخیص شوند، خاطرنشان کرد: بله همین طور است و دیگر نیازی به پرداخت وجه نیست.

خبرگزاری فارس: کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت درخصوص اینکه به تازگی فیلمی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که مردی مدعی است به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده اما حالا که بهبود یافته به دلیل نداشتن پول از ترخیص وی خودداری می کنند، گفت: وزیر بهداشت روز گذشته ابلاغیه‌ای به تمام دانشگاه های علوم پزشکی داشتند که هر کسی که به دلیل بیماری کرونا بستری می شود از محل منافع طرح تحول سلامت به صورت رایگان درمان شود.

وی افزود: با توجه به این دستور وزیر بهداشت درمان بیماری کرونا برای همه ایرانیان و اتباع خارجی مقیم ایران با استفاده از محل منافع بیمه سلامت و طرح تحول سلامت به نوعی رایگان شده است و ابلاغیه آن هم روز گذشته به همه دانشگاه ها رسیده است.

تاکید وزارت بهداشت بر رایگان‌بودنِ درمان کرونا

جهانپور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر بیماران هزینه 10 درصدی که باید بپردازند را نداشته باشند تکلیفشان چیست، گفت: با ابلاغ وزیر بهداشت اصلا نیازی نیست این 10 درصد ها را پرداخت کنند و درمان رایگان است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: این مشکل لاینحلی نیست و بیمار با مراجعه به مددکاری بیمارستان و اشاره به این ابلاغیه وزیر بهداشت به طور اتوماتیک مشکلش حل می شود.

وی در پاسخ به این سوال که با این حساب این بیمار و بیماران مشابه باید بدون پرداخت پول ترخیص شوند، خاطرنشان کرد: بله همین طور است و دیگر نیازی به پرداخت وجه نیست. البته وزارت بهداشت این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

جهانپور در پاسخ به این سوال که برخی از روسای دانشگاه ها مدعی هستند این ابلاغ به آن نرسیده است، گفت: ابلاغیه برای همه روسای دانشگاه‌ها رسیده و این عزیزان احتمالا هنوز کارتابل خود را مشاهده نکرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای سخنگو ، ما را در بیمارستانهای دلتی پذیرش نکردند و ناچارا" در بیمارستانهای خصوصی درمان شدیم ، هزینه های ما را چه کسی تامین می کند و به کجا مراجعه کنیم ، دولت بی تدبیر .

    • بدون نام

      دروغ میگویید

    • حسین

      دروغ محض

    • ناشناس

      دو تا از آشناهای ما رفتن برای تست دوتاش شد ۶۵۰ هزار تومان.
      معنای رایگان بودن رو هم فهمیدیم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج