۹۷۹۷۳۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برناردسکی در مسیر پیوستن به بارسلونا

بال تیم فوتبال یوونتوس ممکن است در جریان معاوضه بازیکن با بازیکنانی، راهی نوکمپ شود.

خبرگزاری تسنیم: دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا در حال مذاکراتی با یکدیگر بر سر انجام انتقالاتی در تابستان پیش رو هستند. بر اساس گزارش پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا، باشگاه بارسلونا به دنبال این است تا فدریکو برناردسکی را از یوونتوس به خدمت بگیرد و در مقابل حاضر است دو بازیکن خود یعنی ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی را به قهرمان ایتالیا در جریان این معاوضه پیشنهاد دهد.

پیش از این جان‌لوکا دی‌مارتزیو، کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» مدعی شده بود اضافه شدن دژان کولوسفسکی به ترکیب بانوی پیر باعث جدایی فدریکو برناردسکی از یوونتوس در تابستان پیش رو خواهد شد، این در حالی است که بال پیشین فیورنتینا در ماه ژانویه هم در آستانه جدایی از بانوی پیر بود و باشگاه میلان نسبت به جذب وی علاقه‌مند بود.

در سوی دیگر مدیران باشگاه بارسلونا برنامه‌ای برای حفظ ایوان راکیتیچ ندارند و روی هافبک کروات خود ۲۰ میلیون یورو قیمت گذاشته‌اند. باشگاه‌هایی همچون اینتر، اتلتیکومادرید، چلسی، سویا و منچستریونایتد نسبت به جذب این بازیکن علاقه‌مند هستند. اومتیتی هم وضعیت مشابهی دارد و ظاهراً این مدافع فرانسوی هم جایی در برنامه‌های آینده بارسلونا ندارد.

فدریکو برناردسکی که زیرنظر مائوریتزیو ساری جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی یووه نداشته، در سال ۲۰۱۷ بود که در ازای ۴۰ میلیون یورو به بیانکونری پیوست و طبق قراردادی که در آن زمان بین دو باشگاه بسته شد، از هر انتقال برناردسکی در آینده ۱۰ درصد رقم انتقال به فیورنتینا خواهد رسید.

این بازیکن ایتالیایی و ۲۶ ساله که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد، این فصل در ۲۴ بازی (۱۰۷۶ دقیقه از ۲۱۶۰ دقیقه ممکن) از رقابت‌های مختلف برای یوونتوس به میدان رفته که حاصل آن یک گل زده و یک پاس‌گل بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج