۹۷۹۸
۹ نظر
۵۰۱۱
۹ نظر
۵۰۱۱
پ

آن‌ها با سريال‌هاي ماه رمضان چهره شدند

بازيگري از دور زيباست

«پريناز ايزديار» و «هدي زين‌العابدين» چهره های تازه‌وارد عالم بازيگري، به شما خواهند گفت چگونه وارد شدند، چه اتفاقاتي برايشان افتاد و از همه جالب‌تر اين‌كه دنياي بعد از به شهرت‌ رسيدن‌شان چه شكلي است.

بازيگري از دور زيباست
بازيگري از دور زيباست

بهانه اين پرونده فهميدن اين موضوع بود كه چطور بازيگران تازه‌وارد با تنها ۳۰ شب روي آنتن تلويزيون بودن اينقدر سريع به شهرت مي‌رسند. در اين صفحات «پريناز ايزديار» و «هدي زين‌العابدين» چهره های تازه‌وارد عالم بازيگري، به شما خواهند گفت چگونه وارد شدند، چه اتفاقاتي برايشان افتاد و از همه جالب‌تر اين‌كه دنياي بعد از به شهرت‌ رسيدن‌شان چه شكلي است؛ اين ۲ نفر با سريال‌هاي ماه رمضان تلويزيون، اين روزها جزو پركارترين بازيگران ايران به حساب مي‌آيند!


پريناز ايزديار مي‌گويد بازيگري از دور زيباست

از شهرت زده شدم!

بازيگري از دور زيباست

اگر به او بگوييم «لوك خوش‌شانس» شب‌هاي ماه رمضان تلويزيون، پر بيراه نگفته‌ايم؛ «پريناز ايزديار» به واسطه زمان مناسب پخش سريال «پنج كيلومتر تا بهشت»، شايد بيشتر از همه بازيگران تازه‌وارد سريال‌هاي ماه رمضان‌ ديده شد و اين روزها حسابي سرش بابت مصاحبه‌هاي مختلف تلويزيوني و مطبوعاتي شلوغ است! شايد براي شما هم جالب باشد بدانيد‌ چگونه تا اين حد معروف شده و دنياي اين روزهاي بعد از به شهرت رسيدنش چه شكلي است.


‌‌خانواده‌ام مخالف سينما بودند

من هم مثل خيلي از بازيگران ديگر علاقه به بازيگري از بچگي در وجودم بود اما متاسفانه به خاطر مخالفت‌‌هاي خانواده‌ام، به‌رغم اينكه در دانشگاه در رشته سينما قبول شده بودم، مجبور شدم رشته گرافيك را انتخاب كنم! نخستين‌بار سال 85 براي تست دادن براي بازي در فيلم سينمايي «يك شهر، يك مرد» ‌به يك دفتر سينمايي رفتم كه قبول شدم و نخستين كار‌م را با حضور در كار آقاي «حسن هدايت» تجربه كردم. يك سال بعد تله فيلم «همان روز» به كارگرداني «عليرضا اميني» را بازي كردم و بعد از آن بود كه تعداد تله‌فيلم‌هايم زياد شد و با كارگردان‌هايي همچون فرزاد موتمن، مسعود آب‌پرور، فريدون فرهودي و شاهد احمدلو كار كردم و يك فيلم سينمايي هم به نام «داشتن يا نداشتن» را بازي كردم. در «ورود آقايان ممنوع» نيز 6-5 سكانس جلوي دوربين «رامبد جوان» رفتم تا اينكه بحث حضور در «پنج كيلومتر تا بهشت» پيش آمد.


واقعا اذيت شدم

شايد باور نكنيد اما واقعا اذيت شدم تا به اين‌جا رسيدم! بارها و بارها نااميد شدم و بابت از دست دادن كارهايي كه براي بعضي‌هاي‌شان حتي قرارداد هم بسته بودم اشك ريختم و هر بار اين مادرم بود كه مي‌گفت مطمئن باش يك موقعيت بهتر نصيبت خواهد شد و تمام اينها برايت جبران مي‌شود. اكثرا بازيگران تازه‌وارد دوست دارند حضور در يك سريال را تجربه كنند چراكه با سريال يا حضور در يك فيلم سينمايي خوب است كه بالا مي‌آيي. نمي‌دانم چرا اما بارها براي بازي در يك سريال با من صحبت مي‌كردند حتي قرارداد هم امضا مي‌كردم اما دقيقه ۹۰ همه چيز بهم مي‌ريخت! البته امروز فهميدم كه اين خواست خدا بوده و از خوش‌شانسي من بود كه حضورم در آن كارها منتفي شد و با «پنج كيلومتر تا بهشت» ديده شدم.


زندگي خصوصي‌ام محدود شده

شايد حضور در يك تله‌فيلم‌ كه زياد هم ديده نمي‌شود اما كارگردان و بازيگران ‌حرفه‌اي دارد، بسيار بيشتر به نسبت يك سريال‌‌ مناسبتي به پيشرفت يك بازيگر كمك كند اما مزيت سريال‌هاي مناسبتي اين است كه مي‌توانند سكوي پرتاب يك بازيگر باشند. خود من قبل از اين سريال اين همه كار انجام داده‌ بودم اما ديده نشده بودم! البته بازيگران، كارگردان و عوامل حرفه‌اي «پنج كيلومتر تا بهشت» در اين اتفاق نقش بسيار عمده‌اي داشتند. بعد از پخش اين سريال اتفاقات زيادي براي من افتاده و زندگي‌ام دستخوش تغييرات بسياري شده؛ از جمله اينكه زندگي خصوصي‌ام را يك مقدار محدودتر كرده‌ام. انگيزه‌ها و هدف‌هايم بزرگ‌تر شده و بين اهالي سينما ديده شده‌ام.


برايم جالب نيست

قبل از روي آنتن رفتن سريال، اصلا تصور نمي‌كردم چهره‌ام طوري باشد كه به ياد مردم بماند چون چهره بازيگر در تلويزيون و سينما با خود واقعي‌‌اش بسيار متفاوت است. بعد از پايان سريال ۲ سفر به شيراز و مشهد داشتم كه در هر دوي‌شان مردم در فرودگاه، هتل و خيابان‌ها به سمتم مي‌آمدند و ابراز احساسات مي‌كردند. حتي بچه‌هاي كوچك هم من را مي‌شناختند و دوست داشتند براي‌شان حرف بزنم. شايد باور نكنيد اما شهرت به هيچ عنوان ديگر برايم جالب نيست. چند روز پيش به يكي از دوستان صميمي‌ام داشتم مي‌گفتم باورم نمي‌شود به اين سرعت از شهرت خسته شده باشم! چون قبلا عاشق شهرت بودم، اصلا اگر كسي مي‌گفت از شهرت خوشم نمي‌آيد مطمئن بودم دارد دروغ مي‌گويد و به‌خودش هم اين موضوع را مي‌گفتم! من از نظر خودم اصلا كسي نيستم. چند شب پيش در يك رستوران مشغول خوردن غذا بودم كه ديدم چند نفر از مردم كه به من لطف دارند، همين‌جور بالاي سرم ايستاده‌اند و دارند غذا خوردنم را نگاه مي‌كنند! داشتم كلافه مي‌شدم. خودم هم تصور نمي‌كردم به اين زودي از شهرت دلزده شوم!


آواز دهل از دور خوش است!

اصولا بازيگري از دور زيبا به‌نظر مي‌رسد، براي همين هم هست كه خيلي‌ها دوست دارند بازيگر شوند‌. براي من كه آن چيزي كه از قبل تصورش را داشتم نبود! فكر مي‌كردم بازيگري خيلي كار آسان‌تر و بي‌دغدغه‌تري باشد. شايد خيلي از ما وقتي بچه‌ايم بگوييم اگر بازيگر ‌شويم، بعد از آن معروف و محبوب مي‌شويم و خيلي رؤيايي فكر مي‌كنيم! اما در همان كار اول و دوم متوجه شدم اين خبرها نيست با وجود اينكه سختي‌هاي كار را ديدم، پشتكار بسيار خوبي داشتم و هرگز دست از تلاش نكشيدم.


هدي زين‌العابدين مي‌گويد سريال‌هاي ماه رمضان بهترين فرصت براي پرش يك بازيگر است

با سقوط، يك شبه صعود كردم!

بازيگري از دور زيباست

«هدي زين‌العابدين» بازيگر نقش «فاطمه» سريال «سقوط يك فرشته» اين روزها بهترين نمونه از يك آدم خوشبخت است؛ واقعا چه چيزي لذت‌بخش‌تر از اينكه بعد از فقط يك ماه وقتي از درِ خانه‌ات بيرون مي‌آيي مردم جور ديگري نگاهت كنند، ازتو درخواست انداختن عكس يادگاري كنند و بخواهند چند دقيقه‌اي هم‌كلام‌شان شوي! تمام اين اتفاقات امروز براي او افتاده‌، آن هم فقط بعد از ۳۰ شب روي آنتن تلويزيون بودن


بهترين فرصت براي پرش يك بازيگر

سريال‌هاي ماه رمضان هميشه گُل سريال‌هاي تلويزيون بوده‌اند و بازي در آنها مسلما باعث ديده شدن شما خواهد شد چون مردم بعد از افطار پاي تلويزيون‌هاي‌شان مي‌نشينند و تمام سريال‌ها را مي‌بينند، به همين دليل مخاطبان سريال‌هاي ماه رمضان بسيار بيشتر از ايام ديگر است و اين به مطرح شدن يك بازيگر بسيار كمك مي‌كند. نمي‌دانم بگويم «يك شبه ره صد ساله» را رفته‌ام يا نه اما درباره خودم بايد بگويم اگر همين نقش و سريال در ماهي غيراز ماه رمضان يا مناسبت ويژه‌اي پخش مي‌شد، اينقدر ديده نمي‌شدم. بعد از پخش «سقوط يك فرشته» بسياري از دوستانم كه چند وقتي مي‌شد از يكديگر خبر نداشتيم با من تماس گرفتند و هنرمندان زيادي از جمله خانم «ليندا كياني» عزيز لطف كردند تبريك گفتند.


نظرسنجي‌هاي سريال‌ها را دنبال مي‌كردم

همزمان كه «سقوط يك فرشته» روي آنتن بود، ما در حال ضبط قسمت‌هاي بعدي كار بوديم و به هيچ عنوان فرصت نمي‌كردم قسمت‌هاي سريال را ببينم اما همواره به همراه ساير عوامل گروه نظرسنجي‌هايي كه خبرگزار‌ي‌ها و رسانه‌هاي معتبر براي رده‌بندي سريال‌ها گذاشته بودند را دنبال مي‌كرديم تا ببينيم در چه رده‌اي قرار مي‌گيريم. ترجيح مي‌دهم براي كار بعدي‌ام يك كار سينمايي را تجربه كنم اما اگر يك پيشنهاد تلويزيوني خوب داشته باشم هم قبول مي‌كنم.


فاطمه كانديدهاي زيادي داشت

قبلا در نقش‌هاي كوتاه مجموعه‌هايي مثل «آشپزباشي»، فيلم «چمدان» به كارگرداني ماني حقيقي و فيلم سينمايي «خانه روشن» به كارگرداني وحيد موسائيان‌ ‌يكي‌دو سكانس بازي داشته‌ام. زماني كه كودك بودم متوجه شدم علاقه‌ زيادي به بازيگري دارم اما بعد از چند سال اين علاقه فروكش كرد! چند سالي از اين اتفاق گذشت و خوشبختانه علاقه‌ام به بازيگري و هنر دوباره برگشت! علاقه‌ام به اين حرفه تا حدي زياد بود كه چند جايي‌ براي بازي در چند سكانس و پلان دعوت شدم تا اينكه پيشنهاد بازي در سريال «سقوط يك فرشته» را دريافت كردم و آن را نخستين كار جدي و حرفه‌اي‌ام در بازي مي‌دانم. آنطور كه شنيده‌ام براي بازي در نقش «فاطمه»، كانديدهاي زيادي وجود داشته و خيلي‌ها از جمله خودم تست داده‌ايم اما خدا را شكر بين آنها من نقش «فاطمه» را بازي كردم. خودم نمي‌توانم قضاوت كنم خوب بازي كرده‌ام يا نه، مردم و كارشناسان بايد نظر‌ بدهند. فكر مي‌كنم يكي از دلايل ديده شدن «فاطمه»، معصوميتي بود كه در چهره‌ام داشتم.


من نرفتم شما برويد

اصولا چون هيچ علاقه‌اي به حضور در كلاس‌هاي بازيگري نداشتم سراغ‌شان هم نرفتم، البته اگر مي‌رفتم پيشرفت بيشتري مي‌كردم اما مسلما اگر كساني كه دوست دارند وارد اين حرفه شوند حضور در دوره‌هاي بازيگري را تجربه كنند خيلي زودتر به خواسته‌شان خواهند رسيد. به‌نظرم بهترين راه براي ورود به بازيگري، با وجود اينكه خودم آن را تجربه نكرده‌ام گذراندن كلاس‌هاي بازيگري است. در رابطه با خودم اين شانس من بود كه با بازي در ۲ سكانس «آشپزباشي» ديده شوم و به كارهاي بعدي دعوت شوم.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

بازيگري از دور زيباست


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا بده شانس ما ها اینهمه درس خوندیم کار میکنیم زحمت میکشیم هیچکس مارو نمیبینه نه مسئولین نه مردم نه حتی نزدیکترین افراد خانوادمون فقط غم وغصه مردم واسه ماست امیدوارم خدا کار مارو ببینه .
      درد دل یک پرستار

    • ساناز

      اون خانم اولیه اصلا اسمش رو نشنیده بودم حالا از شهرت زده شده!!!!!!!!!!!!!!! واقعا چه میشود گفت

      پاسخ ها

      • حانیه

        عزیزم اشکال ازتو هست ک فیلم های ایرانیو نیگا نمیکنی :ایشون پریناز ایزد باز هستند در سریال 5 کیلومتر تا بهشت

    • کانت

      همینه دیگه کشکی کشکی بازیگر میشن که همچین سریالای به درد نخوری تحویل مردم میدن.

    • ژاله

      با سلام،من فکر کنم آقایون و خانم‌ها کمی‌ کم لطفی‌ کردید.بازی این دو هنرمند تازه‌وارد بسیار خوب بود و قابل تشویق.اینکه اینها یک شب معروف شدن نشون میده که بازی خوبی‌ از خودشون نشون دادن.پس بهتره بجای اینکه حسادت کنیم،حمایت کنیم.ممنونم

      پاسخ ها

      • حانیه

        قبول دارم حرفتونو ,ولی اقای گلزار فقط زیبایی دارن فقط همین ولی استعداد بازیگری ندارن

    • بدون نام

      بازیگر شدن و بازیگر بودن اصلا هنر نیست هنر "بزرگ بودن" است که هر کسی تو زندگیش میتونه باشه اما از هر کاری سخت تر است. هیچکس هم به آدم پیشنهاد نمیکند خودمون باید این هنر را یاد بگیریم.

    • بدون نام

      دوستان اگر عرضه نداريد بازيگر بشيد چرا به مردم حسادت مي كنيد؟!!!!!!!!

    • باران

      اوففففففففففف جو شما رو گرفته ها.1 منطقه از پله های خونتون بیا پایین ببین کسی میشناسدت,بعد حرف بزن.همه که بیکار نیستن بیان ببینن تو کیی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج