۹۸۰۰۱۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

دستگیری ۵ شرور در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پنج نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و تجاوز به عنف با تلاش شبانه‌روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۴ فقره سرقت نیز کشف شد.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پنج نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و تجاوز به عنف با تلاش شبانه‌روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۴ فقره سرقت نیز کشف شد.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، در هفته گذشته ۵ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، سراوان و قصرقند با هماهنگی‌های قضائی این سارقان را در عملیات‌های مختلف دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی دستگیری این سارقان یک دستگاه خودروی مسروقه، چهار دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد مسروقه به همراه یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه کلت کمری و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت مسلحانه خودر و،۲ فقره سرقت مسلحانه مغازه، یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه ،۲ فقره سرقت به عنف خودرو، ۲ فقره سرقت به عنف مغازه، ۳ فقره سرقت به عنف موتورسیکلت، یک فقره سرقت به عنف منزل و یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی تصریح کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج