جاباما
۹۸۰۲۳۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیگیری پرونده عامل حمله با سلاح سرد در فرانسه

عبدالله احمد عثمان که شنبه گذشته در شهر رومان- سور-ایزر در فرانسه دو نفر را با چاقو به قتل رساند و پنج تن دیگر را زخمی کرد برای «قتل مرتبط با یک سازمان تروریستی» بازداشت شده و پرونده وی در حال پیگیری است.

ایسنا: عبدالله احمد عثمان که شنبه گذشته در شهر رومان- سور-ایزر در فرانسه دو نفر را با چاقو به قتل رساند و پنج تن دیگر را زخمی کرد برای «قتل مرتبط با یک سازمان تروریستی» بازداشت شده و پرونده وی در حال پیگیری است.

دادستانی ملی مبارزه با تروریسم فرانسه اعلام کرد که پرونده‌ای را درباره چندین قتل و اقدام به قتل در ارتباط با یک سازمان تروریستی که به عبدالله احمد عثمان پناهجوی سودانی ۳۳ ساله مرتبط است، آغاز کرده است.

این مهاجم سودانی برای دو اتهام مورد پیگرد قرار دارد و در زندان سلامت پاریس بازداشت است. داستانی ملی مبارزه علیه تروریسم فرانسه همچنین تأکید کرد که اولین تحقیقات به این می‌پردازند که نشان دهند این شخص تنها حمله کرده است و به هیچ سازمان تروریستی مربوط نمی‌شود.

دو فرد سودانی دیگر که با احمد عثمان آشنا بودند و توسط مأموران فرانسه دستگیر شده بودند روز دوشنبه و چهارشنبه بدون هیچ پیگردی آزاد شدند.

به گفته یک منبع نزدیک به پرونده این پناهجوی سودانی اظهار کرده است که احساس بدی داشته و توسط جهان اطرافش مورد آزار قرار گرفته بوده است و دین او به وی این اجازه را می‌داده که از خود دفاع کند.

در جریان جست‌وجو در منزل احمد عثمان اسناد دست نویسی با موضوعات دینی یافت شد که در آن وی درباره زندگی در کشور کافران شکایت می‌کرد.

یک منبع دیگر نزدیک به این پرونده گفت که در جریان تحقیقات یک تلفن نیز ضبط شده است ولی در تحقیقات اولیه هیچ اطلاعات برجسته‌ای برای این پرونده یافت نشده است.

این منبع همچنین اظهار کرد که احمد عثمان اقدام خود را قبول کرده است ولی جزئیات را به خاطر نمی‌آورد و اظهارات مبهمی را ارائه می‌دهد و از اینکه بگوید چرا این اقدام را انجام داده است اجتناب می‌کند.

این پناهجوی سودانی همچنین چندین بار گفته است که مساله ماندن در خانه را تحمل نمی‌کرده و بیکار بوده است. عبدالله احمد عثمان متولد سال ۱۹۸۷ در شهر پندلتی در کشور سودان هیچ پرونده‌ای در اداره پلیس و اطلاعات فرانسه یا اروپا ندارد. وی در تاریخ اوت ۲۰۱۶ وارد فرانسه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج