جاباما
۹۸۰۲۵۰
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

چرایِ دام به درگیری و قتل منجر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس،گفت: در پی اختلاف بین ۲ طایفه بر سر چراگاه دام در روستای برم سیاه از توابع شهرستان ممسنی، یک نفر جان باخت و سه نفر مجروح شدند.

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس،گفت: در پی اختلاف بین ۲ طایفه بر سر چراگاه دام در روستای برم سیاه از توابع شهرستان ممسنی، یک نفر جان باخت و سه نفر مجروح شدند.

سرهنگ کاووس محمدی، در تشریح این حادثه اظهارداشت: در پی تماس تلفنی با پاسگاه ماهور مبنی بر نزاع و درگیری در روستای برم سیاه ماهور از توابع شهرستان ممسنی، ماموران این پاسگاه به محل یاد شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی این موضوع مشخص شد که درگیری بر سر مرتع و چراگاه دام بین ۲ طایفه صورت گرفته و یکی از نزاع‌کنندگان با مشخصات معلوم اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری سوزنی کرده که در این حادثه متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، در این درگیری، برادر مقتول که حضور داشته او نیز مجروح و حالش وخیم گزارش شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: قاتل پس از ارتکاب قتل به همراه برادرش متواری شده و پلیس ممسنی در تلاش برای دستگیری او است.

محمدی افزود: هم اینک امنیت منطقه در وضعیت مطلوب و آرام قرار دارد و اخبار تکمیلی در این زمینه متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خاک تو سرتو بکنن.....که افتادین به جون هم..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک براشون کمه

    • مهدی مهرنجانی

      در قرن ۲۱ سر چراگاه دعوا میکنن

    • بدون نام

      روستای برم سیاه کجای نقشه ایران هست؟!!

    • بدون نام

      یه کلمه جابجایاچاپ نشه شکل خبر تغییر میکنه ، برادر مقتول که مجروح هست خودش مرتع دار بوده ...مقتول رفته بوده برای حل وفصل که طرف مقابل فکر کردن مقتول برای جانبداری .....ودست به تفنگ میبرن! بخاطر چریدن دام ! این صحنه های زشت و فوت یک نفر ؟ الان عصر تکنولوژی هست میشود فرهنگ سازی کرد یا بجای درگیری... به قانون مراجعه کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج