جاباما
۹۸۰۳۹۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش به احتمال برگزاری لیگ برتر در جنوب ایران

مدیرعامل شاهین بوشهر می‌گوید حداقل زمان آماده سازی بازیکنان برای شروع دوباره لیگ برتر چهار هفته است و این زمان بدون بدنسازی‌ و فقط آماده سازی اولیه بازیکنان است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شاهین بوشهر می‌گوید حداقل زمان آماده سازی بازیکنان برای شروع دوباره لیگ برتر چهار هفته است و این زمان بدون بدنسازی‌ و فقط آماده سازی اولیه بازیکنان است.

سعید مسیگر مدیرعامل شاهین بوشهر درباره گمانه‌زنی‌های مطرح شده در رابطه با برگزاری ادامه بازی‌های لیگ به صورت متمرکز در جنوب کشور، اظهار کرد: هنوز از چند و چون اجرای این موضوع چیزی گفته نشده است. گفته می‌شود چند شهر برای این میزبانی‌ها پیشنهاد شده است اما سازو کار دقیقا مشخص نیست و معلوم نیست بازی‌هایی که ما میزبان یا میهمان هستیم در بوشهر یا در شهر دیگری است. ما هم نمی‌توانیم در این خصوص چیزی اعلام کنیم و این گمانه زنی‌ها در صورتی اتفاق خواهد افتاد که شهرهای ما هم در معرض کرونا نباشند اما این را هم باید بگویم که تقریبا استان ما کنترل شده است.

او ادامه داد: تصمیم‌گیری در این خصوص در حیطه اختیارات ما نیست و مسوولان استان باید تصمیم بگیرند. اگر این اجازه بدهند ابتدا باید چگونگی برگزاری مسابقات هم مشخص شود. برگزاری بازی‌های بدون تماشاگر به ضرر ماست چراکه تیم‌هایی مثل شاهین بوشهر، تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس با کمک تماشاگرانش‌شان نتیجه‌ می‌گیرند و بوشهر هم همیشه روی تماشاگرانش حساب باز می‌کند. البته این‌ها همه فقط حدس و گمانه زنی است و باید ببینیم چه می‌شود.

مدیرعامل شاهین بوشهر در پاسخ به این سوال که چقدر زمان برای آماده‌سازی بازیکنان پیش از آغاز دوباره لیگ نیاز است، گفت: ابتدا بگویم قبل از این‌که وارد مدیریت فوتبال شوم، مربی فوتبال بودم و مدارک بین‌المللی دارم. البته به حضور در این سمت هم افتخار می‌کنم. حداقل زمان آماده سازی بازیکنان برای شروع دوباره لیگ برتر چهار هفته است و این زمان بدون بدنسازی‌ و فقط آماده سازی اولیه بازیکنان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی تکذیب میکنه یکی میگی احتمال هست یکی میگی فلان وبیسار خیلی خرتوخرشده شما چه فکری میکنی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج