۹۸۰۴۰۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اختیارات رئیس‌جمهور برزیل محدود شد

دیوان عالی برزیل طی حکمی رئیس‌جمهوری این کشور را از کاهش محدودیت‌ها و لغو اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده توسط مقامات ایالتی و فرمانداران به منظور جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در کشور، منع کرده و حدود اختیارات او را کاهش داد.

خبرگزاری ایسنا: دیوان عالی برزیل طی حکمی رئیس‌جمهوری این کشور را از کاهش محدودیت‌ها و لغو اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده توسط مقامات ایالتی و فرمانداران به منظور جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در کشور، منع کرده و حدود اختیارات او را کاهش داد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیوان عالی برزیل، ژایر بولسونارو، رئیس‌جمهوری این کشور را از کاهش محدودیت‌ها و لغو اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده توسط مقامات ایالتی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا منع کرده و او را از این کار بازداشت.

رئیس‌جمهوری برزیل به دلیل نادیده گرفتن توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی و تمهیدات وزارت بهداشت این کشور برای محدود کردن اجتماعات عمومی مورد انتقاد قرار گرفته است. وی پس از آن که شهرداران و فرمانداران ایالتی اقدام به اعمال قرنطینه و محدودیت‌های تردد به منظور جلوگیری از گسترش کرونا در کشور کردند، طرحی را برای بازگشت مردم به زندگی عادی و کار روتین پیشنهاد کرد!

الکساندر دی موراس، قاضی دیوان عالی برزیل پیشنهادی را ارائه کرد که تا حدودی از لغو قرنطینه در ایالات مختلف و اتمام ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های آمد و شد توسط ژایر بولسونارو، رئیس‌جمهوری برزیل جلوگیری می‌کند.

قاضی دیوان عالی برزیل همچنین افزود که دستگاه قضا نمی‌تواند رئیس‌جمهوری کشور را وادار به اتخاذ تدابیر و تمهیدات اضافه بر آن چه در ایالات در حال اجراست، کند.

برزیل تاکنون بیش از ۱۶ هزار مورد ابتلا به کروناویروس و بیش از ۸۰۰ فوتی را گزارش کرده است که بیشترین آمار مبتلایان و تلفات در میان کشورهای آمریکای لاتین را به خود اختصاص داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج