۹۸۰۵۲۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ورود دبیرکل فدراسیون به موضوع قرارداد اسکوچیچ

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: چراغ راه فوتبال اساسنامه است و حتماً باید با قوانین کشورمان و همچنین مرجع بالادستی مان یعنی فیفا هماهنگ باشد.

خبرآنلاین: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: چراغ راه فوتبال اساسنامه است و حتماً باید با قوانین کشورمان و همچنین مرجع بالادستی مان یعنی فیفا هماهنگ باشد.

مهدی محمد نبی در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم در مورد اساسنامه فدراسیون اظهار داشت: جدول زمان بندی پیشنهادی مطرح شد و هیات رئیسه هم تصویب کرد و ما هم آن را به فیفا ارسال کردیم. در این جدول ۲۰ آیتم مشخص شده است که یک بخش آن نگاه اعضای مجمع است.

وی ادامه داد: اعضای مجمع باید پیشنهادهایی که نسبت به اساسنامه دارند به ما بفرستند، زمانی که پیشنهاد اخذ می شود، کارشناسان نقاط ضعف اساسنامه قبلی را هم بررسی می‌کنند. پس از آن یک پیش نویسی تهیه کرده و آن را باز هم در هیات رئیسه مطرح می‌کنیم. دوباره آن را به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم. برخی از مفادی که نیاز به تغییر و ترمیم داشته باشند را بررسی می‌کنیم و این اساسنامه به مجمع می‌آید. علاوه بر اساسنامه، دستورالعمل و آیین نامه انتخاباتی هم باید به تصویب مجمع برسد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فیفا هم در مورد این جدول زمانبندی ارسالی پیشنهاداتی خواهد داشت که ما آن را بررسی می‌کنیم. چراغ راه فوتبال اساسنامه است و حتماً باید با قوانین کشورمان و همچنین مرجع بالادستی مان یعنی فیفا هماهنگ باشد. در مجموع کار آسان نیست و از نظرات همه کارشناسان استفاده می کنیم.

نبی گفت: یکی از موضوعاتی که مطرح بود اینکه در فدراسیون شفاف‌سازی نمی شد اما من اعتقاد دارم باید این کار صورت بگیرد و زمانی اساسنامه اصلاح خواهد شد که مورد تایید اعضای مجمع باشد.

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون در مورد شروع مجدد لیگ برنامه دارد یا خیر گفت: در مورد تعویق لیگ چند موضوع وجود دارد یک بخش نقطه نظرات ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور است و بخش دیگر مراجع بالادستی یعنی afc و فیفا، باید از آنها هم کسب تکلیف کنیم. بر اساس نظرات مراجع بالادستی در داخل و خارج کشور چگونگی آغاز تمرینات و مسابقات اعلام می‌شود. ما باید در مورد فصل نقل و انتقالات و شروع فصل بعد هم تصمیم گیری کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می شود یکی از پیشنهادات انتخاب چهار تیم اول توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است، گفت: فردی که این صحبت‌ها را انجام داده مسئولیتی در سازمان لیگ نداشته و نقطه‌نظرات شخصی خودش را بیان کرده است. سازمان لیگ چیزی در این مورد اعلام نکرده و من این موضوع را تکذیب می‌کنم چون صحت ندارد. سازمان لیگ متولی است و هیات رئیسه آن باید تصمیم بگیرد.

نبی در مورد موضع فدراسیون فوتبال در مورد تمرینات برخی تیم ها که گفته می شود پنهانی بوده است، تاکید کرد: در این مورد به سهیل مهدی گفتم بررسی میدانی انجام شود که این اتفاقات افتاده است یا خیر. تاکید می کنم که حتی تمرینات تیم ها باید با توجه به دستور ستاد ملی کرونا باشد که فعلا ممنوع است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می شود کالدرون یکی از گزینه ها برای سرمربیگری تیم ملی است، تاکید کرد: این موضوع صحت ندارد اسکوچیچ مرخصی گرفته و به زاگرب رفته است و به خاطر شیوع ویروس کرونا هنوز نتوانسته به ایران بیاید، مطمئنا با عادی شدن شرایط بازمی‌گردد و تمرینات تیم ملی را آغاز می‌کند. مادر ماه اکتبر و نوامبر چهار مسابقه داریم باید برگزار کنیم و اسکوچیچ کماکان سرمربی تیم ملی است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرارداد اسکوچیچ تا تیرماه است عنوان کرد: به دپارتمان تیم‌های ملی گفتم بررسی کنند و چون هنوز قرارداد او را ندیده ام نمی توانم اظهار نظر کنم. چیزی که مصوبه فدراسیون بوده همکاری با اسکوچیچ است. همانطور که گفتم از تاریخ قرارداد اطلاع ندارم اما طبقه تماس تلفنی که با بهاروند داشتم روند فعلی ادامه دادن با این سرمربی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سهمش را می گیرد تمام می شود،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج