جاباما
۹۸۰۵۴۵
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

نبی: اولویت فدراسیون فوتبال، شفاف‌سازی است

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در این مدت شاهد طرح مسایلی از این قبیل بودیم که شفاف‌سازی در فدراسیون وجود ندارد، بنابراین باید به این امر مبادرت کنیم و تا زمانی که اساسنامه مورد تایید مجمع نباشد، اصلاح نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در این مدت شاهد طرح مسایلی از این قبیل بودیم که شفاف‌سازی در فدراسیون وجود ندارد، بنابراین باید به این امر مبادرت کنیم و تا زمانی که اساسنامه مورد تایید مجمع نباشد، اصلاح نخواهد شد.

مهدی محمد نبی روز جمعه در گفت وگوی تلویزیونی عنوان کرد: با تصویب هیات رییسه، جدول زمان بندی پیشنهادی را به فیفا فرستادیم که این جدول شامل ۲۰ محور است که بخشی از آن به اعضای مجمع می‌پردازد.

در واقع پس از ارایه پیشنهاد اعضای مجمع نسبت به اساسنامه، کارشناسان با بررسی نقاط ضعف اساسنامه قبلی، اقدام به تهیه یک پیش نویس می‌کنند و ما آن را در هیات رییسه مطرح خواهیم کرد و دوباره برای اعضای مجمع آن را می‌فرستیم. مفاد نیازمند به تغییر و ترمیم را بررسی می کنیم تا این اساسنامه به مجمع بیاید. همچنین جدای از تصویب اساسنامه باید مجمع دستورالعمل و آیین نامه انتخاباتی را تصویب کند.

وی افزود: علاوه بر آن فیفا نیز برای این جدول زمانبندی پیشنهاداتی دارد که باید آن هم ارزیابی شود. با توجه به اینکه چراغ راه فوتبال اساسنامه است باید با قوانین ایران و فیفا هماهنگ باشد. این کار آسانی نیست و باید از نظرات تمامی کارشناسان بهره مند شویم. در این مدت شاهد مطرح شدن مسایلی از این قبیل بودیم که شفاف سازی در فدراسیون وجود ندارد بنابراین باید به این امر مبادرت کنیم و تا زمانی که اساسنامه مورد تایید مجمع نباشد اصلاح نخواهد شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره زمان آغاز لیگ برتر گفت: برای آغاز لیگ برتر باید منتظر اعلام دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا و نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا باشیم. در واقع چگونگی آغاز تمرینات و مسابقات منوط به نقطه نظر مسوولان امر در داخل و خارج از ایران بستگی دارد. همچنین نباید غافل از این باشیم که تصمیم‌گیری در خصوص فصل نقل و انتقالات و شروع فصل جدید نیز یکی از مسایل مهم محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: فردی که درباره پیشنهادات انتخاب چهار تیم اول بوسیله فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صحبت کرده، مسوولیتی در سازمان لیگ نداشته و نظرات شخصی خود را عنوان کرد. سازمان لیگ در این زمینه چیزی نگفته است و این مورد را تکذیب می‌کنم. وقتی سازمان لیگ متولی باشد باید منتظر تصمیم هیات رییسه آن باشیم.

نبی اضافه کرد: درخصوص پنهانی بودن تمرینات برخی از تیم‌ها به سهیل مهدی گفتم تا بررسی میدانی را برای صحت آن انجام دهد. باید تاکید کنم که تمرینات تیم‌ها باید با توجه به دستور ستاد ملی کرونا انجام شود و اکنون ممنوع است. همچنین موضوع دیگری که باید درخصوص آن صحبت کنم صحت نداشتن شایعه‌هایی مبنی بر اینکه کالدرون نیز یکی از گزینه‌ها برای سرمربیگری تیم ملی است.

دراگان اسکوچیچ بدلیل شیوع ویروس کرونا مرخصی گرفته و به زاگرب رفته است و نتوانسته به ایران بازگردد. با عادی شدن شرایط به ایران می آید و تمرینات را آغاز می‌کند. با توجه به اینکه تیم ملی در مهر و آبان امسال باید در ۴ مسابقه شرکت کند بیقین اسکوچیچ سرمربی تیم ملی باقی می‌ماند.

وی عنوان کرد: قرارداد اسکوچیچ را دپارتمان تیم های ملی بررسی می‌کند و باید قرارداد وی را ببینیم تا درخصوص آن اظهار نظر کنم. مصوبه فدراسیون همکاری با اسکوچیچ است و از تاریخ قرارداد اطلاعی ندارم و در تمامس تلفنی با حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال با این سرمربی ادامه می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خروس بی محل

      چقدرهم تویکی اهل شفاف سازی هستی
      راستی دوباره قراره کشوی جادویی داشته باشی؟
      تومگه قبلاًبخاطربازنشستگی حذف نشدی چطوربرگشتی یعنی دیگه بازنشسته نیستی

      پاسخ ها

      • حسین عباسی

        اگه عرضه شفاف سازی داری بگو چقدر این پیروزی رو کمک کردین تو این چند سال تا جام بگیره

    • بدون نام

      به افتخارش کف بزنید جوک خوبی بودخخخ

    • مهراب

      توام که چقدر شفافی

    • m

      درباره قهرمانی‌های کثیف لنگ هم شفاف سازی کن پس

    • خاسر

      تو از اول انقلاب تا حالا تو جا جای همین فدراسیون بودی که حتی با همین فدراسیون پیر شدی در این مدت نیاز به شفاف سازی نبود امادر این فرصت کوتاه می خواهی شفاف سازی کنی خیلی دیر نیست شاید می خواهی شیاف سازی بکنی و همه پرونده های را در یک سوراخی بریزی،، معدوم کنی که این هم خود نوعی شفاف سازی است چون دیگه چیزی وجود ندارد.تا بازرسان ببینند.

    • بدون نام

      مردیم ازین شفافیت خدارحم کنه باشماها

    • بدون نام

      این اشغال میخواد اسکوچیچ رو از دور خارج کنه بعد کالدرون رو بیاره جاش تا با این کارش به لنگ کمک کنه بدهکار کالدرون نباشه،لنگ حکومتی تیم کثیف

    • سید مهدی فاتحی

      لنگی

    • بدون نام

      ازخودت شروع کن به بعضی هاهم بگید شفاف سازی کنند چند تا ماه وروز وساعت زیر پرسپولیس هستند وجان نگرفتند

    • بدون نام

      حتما برا قهرمان سازی لنگیا

    • سی آر ۷

      نبی جان . قبلی ها هم همینو میگفتن که . پس چرا‌ به این فضاحت رسید فوتبال

    • رضا

      اگه بنا به شفاف سازی باشه قهرمانیای کثیف لنگ که زیر سوال میره البته که تو هم خیلی اهل شفاف سازی هسسی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج