جاباما
۹۸۰۵۴۷
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

نحوه درخواست VDSL با ۴ برابر سرعت فعلی اینترنت

فرایند ارتقاء ADSL به VDSL (سرینو) برای مشتریان شرکت مخابرات ایران در قم و تهران انجام می‌شود و مشتریان برای ثبت تقاضای تغییر تکنولوژی سرویس اینترنت خود باید به صفحه کاربری خود به آدرس wwwl.tci.ir مراجعه و تقاضای خود را ثبت کنند.

خبرگزاری ایسنا: فرایند ارتقاء ADSL به VDSL (سرینو) برای مشتریان شرکت مخابرات ایران در قم و تهران انجام می‌شود و مشتریان برای ثبت تقاضای تغییر تکنولوژی سرویس اینترنت خود باید به صفحه کاربری خود به آدرس wwwl.tci.ir مراجعه و تقاضای خود را ثبت کنند.

یکی از راه‌های افزایش سرعت اینترنت خانگی، جایگزینی VDSL به جای ADSL است. با جایگزینی سرویس ADSL با VDSL، بدون اینکه تجهیزات مشترک عوض شود، می‌توان تجهیزات را با استفاده از فیبر نوری به نزدیک کاربران برد و پس از آن روی همان سیم مسی است، اما با این کار فاصله کاربر تا مرکز مخابراتی به ۳۰۰ متر کاهش پیدا می‌کند و می‌توان سرعت را تا ۷۰ مگابیت افزایش داد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم بارها به این موضوع اشاره کرده و چندی پیش هم از چهار برابر شدن سرعت اینترنت خانگی با این جایگزینی خبر داد. او همچنین هفته گذشته از آغاز فرآیند جایگزینی ADSL با VDSL خبر داد و اعلام کرد روزانه ۱۰ هزار مشترک در شرکت‌های مخابرات و شاتل به VDSL ارتقا پیدا می‌کنند.

او بیان اینکه تا شب گذشته، نزدیک ۳۰ هزار یوزر در قم به سرویس VDSL‌ ارتقا پیدا کردند و سرعتشان حدود پنج برابر شده است گفته بود البته ما متوسط چهار برابر را برای کشور اعلام کردیم. این کار در تهران از روز گذشته آغاز شده و بقیه شرکت‌ها هم در حال اقدام هستند که ظرفیت خوبی را ایجاد کنند و سرعت اینترنت خانگی را افزایش دهند.

در این راستا سیدمجید صدری -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران- امروز اعلام کرد ثبت‌نام اینترنت VDSL (سُرینو) برای مشتریان ADSL در شهرهای تهران و قم آغاز شده است. از جایگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در تهران و قم خبر داد و گفت: با تامین زیرساخت‌های لازم، برای مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات تهران و قم، امکان ثبت‌نام اینترنت سرینو با سرعت حداقل چهار برابر فراهم شده است.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای جایگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در کل کشور خبر داد و گفت: فرایند ارتقاء ADSL به VDSL(سرینو) برای مشتریان شرکت مخابرات ایران ‌به‌صورت رایگان و هزینه مودم به انتخاب مشتری به‌صورت نقد و یا اقساط از وی دریافت می‌شود. مشتریان برای ثبت تقاضای تغییر تکنولوژی سرویس اینترنت خود از ADSL به VDSL و به‌منظور بهره‌مندی از سرعت بیشتر حداقل (تا چهار برابر) باید به صفحه کاربری خود به آدرس wwwl.tci.ir مراجعه و تقاضای خود را ثبت کنند.

بر اساس اعلام شرکت مخابرات ایران، توجه به شرایط خاص کشور به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی این مراحل به‌صورت غیر حضوری انجام می‌شود و از مشتریان درخواست شده به هیچ عنوان به مراکز حضوری مراجعه نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابت vdsl دزدها چقدر اضافه تر می خواهند ؟

    • بدون نام

      شما اگه عرضه دارید و مصممید کار درست انجام بدید و نه ملتو بچاپید! همون سرعت در بستر ADSL رو بدرستی بدید کار ملت راه می افته و نیازی به VDSL ندارن!

    • بدون نام

      خواهشا سرعت نت همراه رو افزایش بدید...تفاوت قائل نشید...

    • بدون نام

      سلام اقا من به مخابرات محل رفتم گفتن حداکثر مسافت تا مخابرات باید ۳۰۰ متر باشذ فقط افرادی که نزدیک مخابرات میباشد میتواند ثبت نام کند.......

    • محمود

      همن الان ثبت نام کردم . پیامشم اومد .ممنون از برترین ها .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه این قدر بی اراده بزار دو روز از تبلیغ این ها برای مخابرات بگذره بعد وا بده وصف بکشید ملت همیشه در صحنه

    • لنگی ساواکی

      بله پانصد و شصت هزار تومان باید واریز کنیم بابت دستگاهش.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما از اول مودم نداشتی بایدم پول بدی!!

    • بدون نام

      باید مودم جدید بخریم فک کنم زیر ۵۰۰ نباشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج