جاباما
۹۸۰۶۹۶
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۱.۲۳

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید زمان مناسبی است تا تاثیر بیشتری روی اطرافیان داشته باشید و به هدف‌های‌تان برسید. در ماه‌های خرداد و تیر امسال دوستان به کمک شما می‌آیند ومشکلات را از سر راه‌تان بر می‌دارند. در شهریور امسال انرژی و نشاط زیادی بدست خواهید آورد، به لطف این انرژي، کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید. دی ماه امسال زمان کار و تلاش شما است و در این ماه تا جایی که می‌توانید کار کنید و مطمئن باشید که زحمت‌های شما بدون مزد و پاداش باقی نخواهد ماند.

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. لحظه‌ای از پشتیبانی اعضای خانواده غافل نشوید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان اثبات نمایید. وقت‌ گران‌بهای خود را به بطالت هدر ندهید و به فکر فراگیری مهارت‌های جدید باشید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

برای حفظ سلامتی‌تان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. امروز بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به سودی چشمگیر است. نظرهای خود را به اطرافیان اعمال نکنید و به خاطر داشته باشید که با استبداد و زورگویی راه به جایی نخواهید برد. احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. در صحبت با اطرافیان رازنگه‌دار باشید و اسرار زندگی خود را پیش هر کس و ناکسی فاش نکنید

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فکر می‌کنید که برای فراگیری مهارت‌های جدید پیر شده‌اید، اما این طرزفکر را کنار بگذارید و با یادگیری مهارت‌های جدید، سری در میان سرها در بیاورید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. کارهای پیش‌پاافتاده را کنار بگذارید و به فکر انجام کارهای مهمی باشید که موفقیت چشمگیر را برای شما به دنبال داشته باشد. تغییر در محل‌کار یا منزل شما صورت می‌گیرد و این تغییر فایده‌های زیادی را برای‌تان به دنبال خواهد داشت. شک و تردیدی که به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را پایان دهید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. امروز از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید پول خوبی به دست‌تان می‌رسد، از آنجایی که از آینده خبر ندارید، تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. با عشق و محبت زندگی را به کام خود و اطرافیان شیرین نمایید. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگی‌‌تان را بدانید. با انجام کارهای خلاقانه به آرامش برسید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. به لحاظ انرژی و منابع مالی امروز به مشکلی برخورد نمی‌کنید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق‌زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و این مشاجره زمینه ناراحتی ‌شما را فراهم می‌کند.

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

با ورزش و تحرک به جنگ سستی و کاهلی بروید. امروز یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیب‌تان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده، زمینه حواس‌پرتی شما را فراهم کند. با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید. عشق خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

به مهمانی دعوت هستید و در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. برای افزایش درآمد به نصیحت‌ افراد خلاق و نوآور توجه کنید. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، نظر اعضای منزل را جویا شوید و با آنها مشورت کنید. یکی از دوستان که غم‌خوار شما است امروز به دیدارتان می‌آید. امروز فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد، این تجربه‌ها را با شما درمیان می‌گذارد. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز خاطره‌ای عاشقانه را در ذهن شما ماندگار خواهد کرد. با انجام کارهای موردعلاقه‌تان، از شر نگرانی و اضطراب خلاص شوید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فردی دنیاد‌یده و باتجربه امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند. امروز شغل جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود و این شغل شرایط افزایش درآمد و رفاه شما را مهیا می‌کند. مهمانی ترتیب داده‌اید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای خوشی مهمان‌ها انجام دهید. کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. لحن گفتار خود را تغییر دهید و با صحبت‌های خودخواهانه اطرافیان را ناراحت نکنید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز بیشتر از همیشه اعتمادبه‌نفس دارید و مشکلی سد راه شما نخواهد بود. پولی به دست‌تان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. انسان جاه‌طلبی هستید و به کم قانع نمی‌شوید، اگر مواظب این روحیه نباشید در آینده کار دست‌تان می‌دهد. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. وقت خود را به انجام کارهای پیش‌پاافتاده سپری نکنید و توجه بیشتری به همسر یا عشق‌زندگی‌تان داشته باشید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش دارید و اگر امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع‌ نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت امروز شرایط مشاجره‌ای را ایجاد خواهد کرد. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد شما را خسته و افسرده کند.

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است. عادت ناپسندی دارید و برای ترک این عادت از همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان کمک بگیرید. کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. عشق یک‌طرفه را کنار بگذارید و به دنبال عشقی دوطرفه و ماندگار باشید. امروز حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، این فرصت مهیا می‌شود تا حسابی از تنهایی لذت ببرید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و به حرف‌های‌‌شان گوش فرا دهید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگی‌‌تان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. امروز بخت با شما یار است و وام یا پولی به دست‌تان می‌رسد. روزی عاشقانه را سپری خواهید کرد و خاطره‌های خوش امروز برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار خواهد شد. وقتی برای اعضای خانواده اختصاص نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری آنها را فراهم کرده‌است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد.

فال روزانه ۲۳/ ۰۱/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح سرگردان

      سلام به همه
      وای چخوبببب ک نظرا برگشت

    • کبرا

      ای وای قلبم
      تو فالم گفته بود امروز خبر خوش میرسه
      وای مرسی برترجانم

    • بدون نام

      هی میرم میام باورم نمیشه

    • بدون نام

      چشم کاربران روشنننن

    • بدون نام

      دوباره اینجا جنگ میشه ،منن میدوونمم

    • بدون نام

      قبلنا همش میومدن نظرارو میخوندم یمدت ک نبود خیلی حالم گرفته بود آخه این بخشو دوس داشتم
      مرسی ازتون
      پیشنهاد کی بود؟

    • ...

      اوخی چ خاطراتی زنده شد برام

    • لیلا ز

      خب حالا دیگه لوسبازی درنیار
      نظرارو بزار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج