۹۸۰۸۴۷
۵ نظر
۵۰۱۵
۵ نظر
۵۰۱۵
پ

آمادگی معاون سابق شهرداری تهران برای مناظره

معاون مالی و اقتصاد شهری اسبق شهرداری تهران از آمادگی برگزاری مناظره با هر کدام از مدیران فعلی شهرداری درباره درآمدها، مخارج و بدهی‌های شهرداری تهران در دورۀ قبلی مدیریتی خبر داد.

خبرگزاری فارس: قدرت الله گودرزی معاون مالی و اقتصاد شهری اسبق شهرداری تهران از آمادگی برگزاری مناظره با هر کدام از مدیران فعلی شهرداری درباره درآمدها، مخارج و بدهی‌های شهرداری تهران در دورۀ قبلی مدیریتی خبر داد و اظهار داشت: اگر هدف سیاسی کاری نیست و بحث کارشناسی برای فهمیدن درست و نادرست مطرح است، بحث باید در سطح مدیران مطلع و تخصصی صورت گیرد.

وی در واکنش به ادعاهای پیروز حناچی شهردار فعلی تهران در مورد بدهای‌های شهرداری گفت: مسئولان مختلف شهرداری بارها در برنامه‌های مختلف دربارۀ ادعاهای واهی مسئولان فعلی شهرداری تهران توضیحات لازم را داده‌اند و آخرین بار درباره‌ همین موضوع بهانه بدهی ها، مناظره ای با آقای میرلوحی داشتم که متن آن در دسترس هست.

گودرزی افزود: با این حال اگر بعد از این هم مدیران سابق حاضر خواهند بود تا هر زمانی که مسئولان شهرداری انفعال محض خود در مدیریت شهری را با دلیل‌تراشی و دروغ‌گویی توجیه کنند، در هر برنامه‌ای مجدداً دربارۀ سیاسی‌کاری‌های برنامه‌ریزی شده و تکراری توضیحات لازم را ارائه دهند.

معاون مالی و اقتصاد شهری اسبق شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی دربارۀ علت تکرار این ادعاها علیرغم پاسخ‌های متعدد ارائه شده گفت: مسئولانی که علیرغم افزایش درآمدهای شهرداری در سال‌های اخیر، همچنان حتی نتوانسته‌اند تهران را به شیوه‌ای قابل قبول و با ثبات اداره کنند چه رسد به آنکه اقدامات قبلی را تکمیل کنند یا پروژه‌های جدیدی را به سرانجام برسانند مجبورند از استراتژی قدیمی و نخ‌نمای «تقصیر قبلی‌هاست» استفاده کنند تا بلکه اندک اعتباری در میان هم حزبی‌های خود جمع کنند.

گودرزی در پایان افزود: به هر حال بنده به عنوان معاون اسبق شهرداری تهران حاضرم به احترام مردم و برای روشنگری چندباره در هر برنامه‌ای و در هر پلتفرمی چه به صورت زنده و چه به هر صورت دیگری با هر کدام از مدیران فعلی شهرداری تهران مناظره کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      شما در مورد املاک هم روشنگری کن و وام گرفته شده از بانک شهر و شرکت جهان و معاون وی که زندان هست یا نیست بصورت مقاله در همین فضا روشنگری کن تا صاحبش حرف شما را بردارد و تا حالا کجا بودی دوست خوبم

      پاسخ ها

      • محمد

        همه چیز روشن هست، فقط کافیه شما چشم و گوش مبارک رو برای شنیدن حرف حق باز کنی!!! تا کی سیاسی کاری؟ مردم از شورا و شهرداری سیاست زده خسته شدن! درود به قالیباف خدمتگزار

      • A ‌‌ ‌ حسن ‌‌ A

        قالیباف ترسیده معاون خود را فرستاده
        خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      خب بگو قالیباف بیاد

      پاسخ ها

      • A ‌‌ ‌ حسن ‌‌ A

        قالیباف بیاد عجب حرفی میزنی
        معاون‌آمده تا هر وقت‌گیر کرد آن زمان میگوید باید جلسه دیگری بگزارید تا از قالیباف سوال کنم
        اگر خود قالیباف بیاید کار تمام‌است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج