جاباما
۹۸۱۰۶۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

کرونا در قم هنوز مهار نشده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از مدیریت روند درمان کرونا در قم خبر داد و گفت: مهار این بیماری مشروط به عملکرد مسئولان و همراهی مردم طی هفته‌های آینده است.

خبرگزاری مهر: محمدرضا قدیر غروب شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، از مدیریت بیماری کرونا در قم خبر داد و اظهار کرد: گرچه بیماری در استان مدیریت شده اما هنوز مهار نشده؛ مهار این بیماری به عملکرد ما در هفته‌های آتی بستگی دارد.

وی اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند را مرحله بسیار مهمی از روند کنترل و مدیریت بیماری دانست و افزود: ۱۱ شغل پرخطر شناسایی شده که حتماً باید برای فعالیت آنها دقت به عمل آید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹۰ بیمار در بیمارستان‌های استان قم بستری هستند، تصریح کرد: میزان ورودی و خروجی بیمارستان‌ها ثابت شده و پیک خاصی در این روزها نداشته‌ایم اما باید تا آخر ماه منتظر بمانیم تا به مرحله کنترل بیماری برسیم.

درمان بیماران غیرایرانی مبتلا به کرونا رایگان است

وی با تشریح درمان رایگان همه بیماران مبتلا به کرونا، خاطرنشان کرد: در مجموع ۴ دسته بیمار دارای بیمه، بدون بیمه، اتباع دارای کارت آمایش و اتباع فاقد کارت برای دریافت خدمات در استان وجود دارند که با اقدامات صورت گرفته افراد فاقد بیمه پس از بستری در بیمارستان‌ها شامل بیمه همگانی می‌شوند و هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

به گفته قدیر، پیگیری درمان رایگان بیماران غیرایرانی با هماهنگی وزارت کشور صورت گرفته است تا در صورت ابتلاء به کرونا مشمول بیمه همگانی شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم از لحاظ روحی به دلیل خانه نشینی طولانی مدت خسته شده‌اند بر لزوم تدوین برنامه‌هایی برای تقویت روحی و روانی مردم تأکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا پدرتو بیامرزه انتظار داشتی با عادی شدن همه چیز مهار هم بشه؟

    • یهقوب

      انهایکه نگذاشتند قم راقرنطینه کنند نابود کن البته با توسل به کرونا

    • بدون نام

      در خوزستان قرنطینه شده ولی مثل قم دولت تدبیر امید حاضرنیست قرنطینه کند چه منافعی دارد خدا میداند

    • بدون نام

      یعقوب جان کرونا توی قم کشف شد و دران زمان در استانهای دیگر هم بیماران کرونایی بودن از جمله گیلان،قرنطینه در قم دردی را دوا نمیکرد،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج