جاباما
۹۸۱۱۳۰
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۱.۲۴

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در طول زندگی‌‌تان با موانع زیادی روبرو شده‌اید، اما در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، هیچ چیزی سد راه شما نخواهد شد و فاصله‌ای با موفقیت نخواهید داشت. تابستان امسال دوستان و آشنایان برای کمک به شما آستین بالا می‌زنند. ماه مهر حساس‌ترین ماه سال تولدتان است و در این ماه با مشکلی روبرو خواهید شد. در دی ماه سال جاری تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما به نفع‌تان است که قبل از هرگونه تصمیم‌گیری،‌ جوانب کار را دوباره بررسی نمایید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

کینه‌ای که از فردی به دل دارید را فراموش کنید و از در محبت و دوستی با اطرافیان وارد شوید. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناشایستی زمینه دلخوری پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را فراهم کنید. ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. احتمال دارد که ولخرجی کنید و بیشتر از دخل‌تان، خرج نمایید. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار‌ شما لذت می‌برند. روحیه‌ای کینه‌توزانه دارید و دائم به فکر انتقام و تلافی هستید، این روحیه چیزی به غیر از دشمن‌تراشی به دنبال ندارد و از امروز به بعد کینه‌توزی را کنار بگذارید و ساز دوستی و محبت را با دوستان و آشنایان کوک کنید. وقت بیشتری را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان سپری کنید و سرتان را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده گرم نکنید. فردی که تجربه بیشتری نسبت به‌شما دارد امروز از در پند و نصیحت با شما وارد می‌شود، به نفع‌تان است که نصیحت‌های این فرد را جدی بگیرید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

به خاطر داشته باشید که با لجبازی راه به جایی نخواهید برد. می‌خواهید زمانی از روز را در کنار دوستان قدیمی‌تان بگذرانید، اما ممکن است ولخرجی کنید و این دورهمی خرج زیادی روی‌دست‌تان بگذارد. برای تغییر مهمی که قصد انجام آن را دارید، نظر اعضای خانواده را جویا شوید. امروز با فرد سرشناس و مهمی ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و صحبت‌هایی که این فرد با شما درمیان می‌گذارد را آویزه گوش کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند. قرار است مهمانی کوچکی ترتیب دهید و در این مهمانی در کنار دوستان و آشنایان حسابی تفریح خواهید کرد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

با فرد سرشناس و بانفوذی آشنا می‌شوید و از حمایت‌های این فرد برخوردار خواهید شد. مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که به وی قرض داده‌اید را باز می‌گرداند. نسبت به گذشته بیشتر در کنار اعضای خانواده بمانید. احساس دلتنگی می‌کنید و دل‌تان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده‌است. از هر فرصتی برای افزایش دانش و مهارت خود بهره بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برای شما چیزی کم نمی‌گذارد و حسابی هوای‌تان را دارد. روز خوبی را برای خرید در پیش‌رو دارید، اما مواظب باشید که ولخرجی نکنید. چند دست لباس جدید بخرید و هوای خودتان را داشته باشید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

رویکردی مثبت و آینده‌نگرانه به زندگی در پیش بگیرید. به تلاش‌های‌تان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. امروز به مشکلی مالی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید قسمتی از اندوخته خود را برای حل این مشکل خرج کنید. مشکلی که سر راه‌تان قرار دارد را با مشورت با بزرگان فامیل پشت‌سر بگذارید. گله و شکایت را کنار بگذارید و اشکال‌تراشی نکنید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا زمان زیادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید. سپاسگذار لطف و محبت بدون چشم‌داشت همسر یا عشق‌زندگی‌تان باشید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید. نگرانی‌های خود را با گفتگو با دوستان صمیمی از بین ببرید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اجازه ندهید مشکلات زندگی شما را به زانو درآورد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد. امروز به این نتیجه می‌رسید که توقع‌های بی‌جایی از یکی از اعضای خانواده دارید. روز خوبی را برای عاشقی انتخاب نکرده‌اید و بهتر است که عشق و عاشقی را به آینده موکول کنید. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حال خوشی ندارد و در بستر بیماری افتاده‌است. روحیه‌ای اقتصادی و صرفه‌جو دارید و در طول عمرتان هرگز ولخرجی نکرده‌اید، این روحیه تاکنون بارها شما را از مشکلات مالی نجات داده‌است، در نتیجه صرفه‌جویی را ادامه دهید و از پس‌انداز و اندوخته‌ مالی‌تان برای رسیدن به موفقیت بهره بگیرید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اوقات فراغت زیادی دارید و امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، اما اگر صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهد شد. شرایطی برای عاشقی در پیش دارید و عشقی جگر‌سوز را تجربه خواهید کرد. نگرانی‌ها را با انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید. گوش‌تان به حرف‌های نادرست اطرافیان بدهکار نباشد و راه خودتان را بروید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

خیال‌بافی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی روبرو شوید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را هرگز بازپس نخواهد داد. خرید کالای ضروری را برای منزل در پیش دارید. صحبت‌های بی‌پرده و رک را کنار بگذارید و قبل از هرگونه سخنی، حسابی فکر کنید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

دخالت‌های بی‌جا در امور اطرافیان را کنار بگذارید و سرتان به کار خودتان باشد. از طرف یکی از بزرگ‌ترهای فامیل پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. انسان یک‌دنده‌ای هستید و این رفتار امروز زمینه دلخوری میان شما و یکی از اعضای خانواده را فراهم می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کاری که مورد تایید شما است، زمینه شادی و خوشحال‌تان را فراهم می‌کند. خبرپراکنی را کنار بگذارید و به شایعه‌ها دامن نزنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

چشم از سلامت خود برندارید و بیشتر از همیشه مواظب وجود نازنین‌تان باشید. هزینه‌ای غیرمنتظره پیش روی شما قرار می‌گیرد. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درون‌تان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و از همیشه بیشتر به فکر شما است.

فال روزانه ۲۴/ ۰۱/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلوم علیکوم

    • بدون نام

      سلام علیکم عزیزان دل
      جواب سلام واجبه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج