۹۸۱۲۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آنچلوتی: از این فرصت برای موتورسواری استفاده می‌کنم

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اورتون از فعالیت‌های روزانه‌اش در شرایط کنونی به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا سخن گفت.

خبرگزاری تسنیم: کارلو آنچلوتی که سابقه هدایت تیم‌های بزرگی چون میلان، پاری‌سن‌ژرمن، رئال مادرید، یوونتوس، چلسی، بایرن مونیخ و ناپولی را در کارنامه‌اش دارد، می‌گوید از تعطیلی موقت مسابقات فوتبال در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) برای بهبودی وضعیت زانوی خود که در طول این سال‌ها به واسطه کار روزانه اوضاع بدی پیدا کرده بود، استفاده می‌کند.

سرمربی ایتالیایی اورتون در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت: در حالت عادی کارم، زمان انجام چنین کاری را ندارم، بنابراین از آنجایی که زانوهایم مشکل دارند، سعی می‌کنم از این فرصت به وجود آمده برای بهبود وضعیت زانوهایم استفاده کنم. همچنین دوست دارم صدای موتورم را بشنوم.

کارلتوی ۶۰ ساله صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما روزهای خوبی را در جهان، در انگلیس، در ایتالیا و در اروپا به خاطر شیوع ویروس کرونا تجربه نمی‌کنیم، اما از جنبه دیگر اینکه ما در انگلیس می‌توانیم برای پیاده‌روی و موتورسواری بیرون برویم، برای‌مان خیلی مهم است و زمان خوبی برای انجام این کار است.

وی تصریح کرد: وقتی برای موتورسواری به بیرون می‌روم برهی از هواداران را با حفظ فاصله ایمن می‌بینم. در ایتالیا اما شما اجازه چنین کاری را ندارید. من با افراد زیادی در ایتالیا در ارتباط هستم و آنها مجبور هستند در خانه بمانند، از این‌رو آنها دوره خوبی را سپری نمی‌کنند.

آنچلوتی همچنین درباره فعالیت‌هایش در طول روز در این روزهای کرونایی هم خاطرنشان کرد: من عاشق آشپزی هستم و در طول روز سعی می‌کنم به پخت و پز روی بیاورم چون یکی از علایقم هست.

سرمربی اورتون در پاسخ به این پرسش که «بهترین غذایی که درست می‌کنید، کدام است؟»، اظهار داشت: پاستا بولونیز. من می‌توانم پاستا را با قارچ هم درست کنم. همچنین پاستا کاربونارا را هم می‌توانم درست کنم. من در درست کردن پاستا واقعاً خوبم. هنوز اما پاستای مخصوص خودم را درست نکردم و این کار را شاید در مرحله بعد انجام دادم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج