۹۸۱۲۶۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

دروسی: عاشق منچستریونایتد بودم

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا و اسطوره باشگاه رم می‌گوید در دوران کودکی‌اش عاشق شیاطین سرخ بوده است.

خبرگزاری تسنیم: دانیله دروسی که سرانجام در ماه ژانویه اخیر در سن ۳۶ سالگی کفش‌هایش را آویخت، در تمام طول فوتبال حرفه‌ای‌ خود یعنی بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۹ برای تیم فوتبال رم بازی کرد و تنها در سال پایانی دوران حرفه‌ای‌اش بود که راهی بوکاجونیورز شد و پیش از بازنشستگی‌اش، مقطع کوتاهی را هم در این تیم آرژانتینی سپری کرد.

اسطوره فوتبال ایتالیا که ۶۱۶ بازی با پیراهن رم انجام داد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» در پاسخ به این پرسش که «دوست داشتی برای کدام تیم انگلیسی بازی می‌کردی؟»، گفت: زمانی که بچه بودم، عاشق منچستریونایتد بودم، اما تصمیم درستی گرفتم که به منچستریونایتد نرفتم چون در آن زمان روی کین و پل اسکولز هافبک‌های این تیم بودند که هر دو بازیکنانی فوق‌العاده بودند. بازی برای بوکاجونیورز اما رویای من بود. هرگز تصمیم به جدایی از رم نگرفتم، اما در بوکاجونیورز احساس می‌کردم که مثل خدا هستم.

دروسی همچنین درباره هم‌تیمی پیشین خود در تیم ملی ایتالیا اظهار داشت: ما درباره کسی صحبت می‌کنیم که تمامی کسانی که آنها را می‌شناسم به من می‌گویند که بونوچی شخصیتی آزاردهنده و نچسب دارد. این برداشتی است که از شخصیت لئوناردو شده است، اما چنین برداشتی کاملاً غلط است. او فوتبالیستی فوق‌العاده حرفه‌ای است و این باعث ناراحتی می‌شود که مردم اینچنین درباره بونوچی فکر می‌کنند. لئوناردو می‌تواند در پاره‌ای موارد در زمین آزاردهنده باشد، اما این به خاطر پیراهنی است که او به تن دارد چون پیراهن باشگاهی که به تن دارید سبب می‌شود تا رفتار خاصی داشته باشید و به همین خاطر است که یوونتوسی‌ها این همه جام برده‌اند.

هافبک پیشین رم با وجود صمیمیتی که با مدافع ملی‌پوش یوونتوس دارد، در پایان یادآور شد: یکبار در تمرین تیم ملی فوتبال ایتالیا، بونوچی لیز خورد و یک لنگه از کفشش به سمت من پرتاب شد که میخ کفشش به صورتم خورد. برای لحظه‌ای جدی شدم، اما یک دقیقه بعد همه چیز را فراموش کردیم. بونوچی یکی از بهترین انسان‌هایی است که می‌شناسمش و باید بگویم رابطه خیلی خوبی با او دارم. در آن میز شام معروف هم چه هرج و مرجی شد، واقعاً لحظات فوق‌العاده‌ای بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی یونایتد

      میگم چرا من انقدر دوس دارم این دوروسی رو .چون جفتمونم عاشق یونایتدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط شما دوتا

    • بدون نام

      عاشق بوکا عاشق منچستر عاشق همه جا هستی ها شیطون :)))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج