۹۸۱۳۳۸
۴ نظر
۵۰۵۱
۴ نظر
۵۰۵۱
پ

غوغای جناب‌خان در کنسرت آنلاین محسن شریفیان

شخصیت «جناب‌خان» که به واسطه «خندوانه» به شهرت رسید و محبوب شد، این روز‌ها تبدیل به کاراکتری شده که مستقل از «خندوانه» برای خود شخصیت پیدا کرده و اگر در جای درستی قرار بگیرد، حضورش می‌تواند به اندازه «خندوانه» بلکه حتی بیشتر از آن موثر و خبرساز باشد.

روزنامه خراسان - مائده کاشیان: شخصیت «جناب‌خان» که به واسطه «خندوانه» به شهرت رسید و محبوب شد، این روز‌ها تبدیل به کاراکتری شده که مستقل از «خندوانه» برای خود شخصیت پیدا کرده و اگر در جای درستی قرار بگیرد، حضورش می‌تواند به اندازه «خندوانه» بلکه حتی بیشتر از آن موثر و خبرساز باشد. تازه‌ترین مصداق این حضور موثر در جای درست، مربوط به حضور او در کنسرت آنلاین گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان است. این کنسرت جمعه‌شب برگزار شد و حاشیه‌هایی نیز به همراه داشت.

غوغای جناب‌خان در کنسرت آنلاین محسن شریفیان

صداوسیما، مانع حضور «جناب‌خان»

سورپرایز محسن شریفیان برای مخاطبان و هوادارانش حضور محمد بحرانی بازیگر و صداپیشه جناب خان بود که خبر حضورش ساعاتی قبل از برگزاری کنسرت برای مخاطبان پیامک شده بود. اما در میانه اجرا، گفته شد که او اجازه پیدا نکرده روی صحنه حاضر شود و گروه در اعتراض به این موضوع، کنسرت را ناتمام گذاشتند و کنسرت قطع شد. محسن شریفیان با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود توضیح داد در تلاش هستند تا زودتر بتوانند اجرای‌شان را ادامه بدهند و برج میلاد را ترک نکرده‌اند. محمد بحرانی هم توضیح «جناب‌خان» را در صفحه خود منتشر کرد که می‌گفت با وجود هماهنگی‌های قبلی نمی‌داند مشکل چیست و به مردم اطمینان داد که امشب (جمعه‌شب) به اجرا خواهد رفت.

غوغای جناب‌خان در کنسرت آنلاین محسن شریفیان

علت غیبت «جناب‌خان» این بود که صدا و سیما مالک حقوق مادی و معنوی این عروسک است و سایت تیوا که پخش‌کننده کنسرت‌های آنلاین است، وابسته به صدا و سیماست، به همین دلیل اجازه نداده بود تا گروه نمایشی عروسک «جناب‌خان» جلوی دوربین بروند. در نهایت تلاش‌ها برای جلب رضایت صداوسیما نتیجه داد و اجرای «لیان» با همراهی «جناب‌خان»، ساعت ۲۳ روی صحنه رفت.

«جناب‌خان» به جای محمد بحرانی

محمد بحرانی صداپیشه «جناب‌خان»، تا به حال به عنوان خواننده همراه گروه «لیان» در کنسرت‌های آن‌ها حضور داشته است، اما محسن شریفیان این بار با استفاده از شخصیت محبوب «جناب‌خان» اجرای خود را به روی صحنه برد. «جناب‌خان» قطعاتی را همراه «لیان» خواند و با حضور خود در کنار آنان به سهم خود فضای کنسرت را شاد و جذاب کرد. یکی از دلایل محبوبیت «جناب‌خان» در «خندوانه»، ترانه‌های بندری و بوشهری بود که او در این برنامه می‌خواند، به همین دلیل همراهی او با گروه برای مخاطبان این کنسرت آنلاین جذاب بود.

حضور موثر در کنار «لیان»

البته «جناب‌خان» تنها به عنوان خواننده در این اجرا حضور نداشت و حضورش محدود به همخوانی با گروه «لیان» نبود. او همان طور که در «خندوانه» با مهمانان برنامه کل‌کل بامزه‌ای داشت و شوخی می‌کرد، با محسن شریفیان هم تعامل خاص خودش را داشت. شوخی‌های «جناب‌خان» با محسن شریفیان و تعامل جالب او با این خواننده باعث شد مخاطبان تنها شاهد اجرای یک کنسرت نباشند و فضای کنسرت گروه «لیان» جذاب‌تر شود. حضور «جناب‌خان» در شب اجرای این گروه، فضای شاد کنسرت آنان را کامل کرد و جمعه‌شب یکی از جذاب‌ترین کنسرت‌های آنلاین «نوروزخانه» رقم خورد.

غوغای جناب‌خان در کنسرت آنلاین محسن شریفیان

صحبت‌های تندوتیز

یکی از ویژگی‌های «جناب‌خان» که او را نزد مخاطبان محبوب کرده، شوخی‌های انتقادی و صحبت‌های کنایه‌آمیز این شخصیت است. او معمولا در برنامه «خندوانه» به اتفاقات مهم اجتماعی بی‌تفاوت نبود و در میان شوخی‌هایش، از آن‌ها هم سخن به میان می‌آورد. «جناب‌خان» در شب کنسرت گروه «لیان» هم از این موضوع غافل نبود و روی انتقادی کاراکتر خود را نشان داد. او پیش از اجرای یکی از ترانه‌ها گفت این آهنگ متعلق به همه کسانی است که غذای‌شان نان و آب است. او در ادامه خطاب به حسن روحانی و محمدباقر نوبخت، گفت که می‌دانیم باید در خانه بمانیم، اما باید فکری به حال کارگر روزمزد کرد. «جناب‌خان» در پایان صحبت‌هایش ضمن توصیه در خانه ماندن به مردم، خطاب به دولت و مجلس گفت: «به فکر معیشت روزمزد‌ها باشید.»

منبع: خبرآنلاین

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • subasa ozara

      اونا هم به سرعت وارد عمل شدن.

    • فرهاد

      مسئواین صدا و سیما از ترسشون نمیگذاشتن برنامه اجرا کنی اونا دیگه چشمشون ترسیده از برنامه های زنده و انلاین دمت گرم که بازم حرفت رو زدی

    • بدون نام

      بابا اینم تو هربرنامه سرک می کشه
      کم مونده بره سمت خدا نجمی شریعتی

      پاسخ ها

      • amir

        پیشنهاد خوبی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج