۹۸۱۳۴۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رمضانی: نگران دیاباته نیستیم، بازمی‌گردد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: با شروع دور جدید تمرینات استقلال، شیخ دیاباته به ایران بازمی‌گردد و از این بابت هیچ نگرانی نداریم.

خبرگزاری میزان: سعید رمضانی در خصوص وضعیت مدیریت استقلال اظهار داشت: با حضور آقای سعادتمند در پست مدیرعاملی، شرایط باشگاه بهتر از قبل شده و دوستان در تلاش هستند تا هر چه زودتر، وضعیت هیئت‌مدیره را مشخص کنند و تیم از لحاظ مدیریتی به یک ثبات برسد.

وی ادامه داد: تغییرات در بخش مدیریتی باشگاه استقلال زیاد است، اما قطعا تلاش‌هایی صورت گرفته تا بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم و به روال عادی برگردیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص نگرانی هواداران بابت عدم بازگشت دیاباته تصریح کرد: ما با دیاباته در تماس هستیم و می‌دانیم شرایط این بازیکن جای نگرانی ندارد. دیاباته در فرانسه سکونت دارد و با توجه به شرایط حاکم در دنیا فعلا نمی‌تواند به ایران برگردد اما قطعا با شروع دور جدید تمرینات به تیم ملحق خواهد شد.

رمضانی درباره پایان یا ادامه لیگ هم تاکید کرد: استقلال تا پایان لیگ برتر ۱۰ بازی دیگر در برنامه دارد که معادل ۳۰ امتیاز می‌شود. قطعا اتفاقات زیادی تا پایان لیگ می‌افتاد و تیم ما هم شانس قهرمانی دارد. با این حساب اصلا عادلانه نیست که لیگ را نیمه کاره رها کنند و در این شرایط، قهرمان را قبل از اتمام مسابقات، مشخص کنند.

او در نهایت گفت: در حال حاضر سلامتی مردم باید در اولویت قرار بگیرد. متاسفانه در کشور ما فکر همه چیز هستیم جز سلامتی جامعه. اول باید سلامتی مردم تامین شود بعد به فکر فوتبال و جام دادن باشیم. از این طریق باید تشکر ویژه‌ای از کادر درمانی کشور داشته باشم که شبانه‌روز در تلاش هستند تا این ویروس هرچه زودتر ریشه‌کن شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج