جاباما
۹۸۱۴۴۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نامجومطلق: تمرین فوتبال در خانه نوبر است!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا جایی که اطلاع دارم وضعیت بازیکنان خارجی با باشگاه روشن است و هر سه بازیکن ما قرارداد دارند.

خبرورزشی: مجید نامجومطلق درباره شرایط جدید تمرینی تیم استقلال در روز‌های قرنطینه حرف زد. او همچنین درباره وضعیت ادامه لیگ و زمان بازگشت خارجی‌های تیم اطلاعاتی را در اختیار ما قرار داد.

تمرینات جدید تیم به صورت آنلاین چطور است؟

این هم تجربه جدیدی برای ماست تا از این طریق تلاش کنیم آمادگی بازیکنان تا حدودی در شرایط مطلوب حفظ شود. در روز‌های بهاری این نوع تمرین نوبرانه بهاری است که برای همه تازگی دارد.

چند ماه پیش فکر می‌کردید چنین روشی در دستور کار تمرینی استقلال قرار بگیرد؟

قطعاً هیچ زمان فکرش را هم نمی‌کردیم که روزی فوتبالیست در خانه تمرین کند. این اتفاق مانند این است که یک هنرجوی رانندگی را دور از خیابان و اتوبان، در خانه تمرین دهید! در حالی که همه می‌دانیم فوتبالیست باید در چمن و فضای باز تمرین کند تا فوتبال را حس کند.

حالا این روش برای بازیکنان جا افتاده است؟

همان‌طور که یکی از اعضای کادر فنی اعلام کرده ما دستگاه GPS به آن‌ها می‌دهیم و میزان تحرک و فعالیت بدنی‌شان را اندازه می‌گیریم. در واقع نوعی کنترل بدنی و شرایط جسمی است. بر همین اساس، هم مشخص می‌کنیم چقدر تمرین کرده‌اند و هم شرایط جسمانی‌شان در اختیار ما قرار می‌گیرد. غیر از این راه دیگری نداریم.

شما هم شنیده اید که برخی تیم‌ها مخفیانه تمرین می‌کنند؟

بله! البته مغایر با دستورالعمل فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با کرونا است. به هر حال ما از دستورات ابلاغ شده به باشگاه سرپیچی نکرده‌ایم و طبق دستورالعمل جدید تمرینات‌مان را برگزار می‌کنیم.

از دیاباته و سایر خارجی‌های تیم خبر دارید؟

کم و بیش با آن‌ها در ارتباط هستیم البته خودشان درباره تمرینات و وضعیت جسمانی‌شان با باشگاه و کادر فنی ارتباط دارند. منتظریم تا شرایط کرونایی در اروپا بهبود پیدا کند و آن‌ها هم به تهران و تمرینات استقلال برگردند.

بودروف هم برمی‌گردد؟

در این باره باید از مسئولان باشگاه سؤال کنید. تا جایی که من اطلاع دارم وضعیت بازیکنان خارجی با باشگاه روشن است و هر سه بازیکن ما قرارداد دارند.

فکر می‌کنید لیگ چه زمانی شروع می‌شود؟

اگر شما می‌دانید ما هم می‌دانیم! هیچ چیز مشخص نیست. آینده درست مانند جاده مه‌گرفته‎ای است که شما فقط تا یکی دو متری جلوی پایتان را می‌بینید. فقط امیدوار هستم بیماری کرونا هرچه زودتر متوقف و داروی شفابخشش کشف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارکردن توزیردست فرنازدوپینگی هم نوبره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج