۹۸۱۵۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

پشت‌پرده کنسرت لیان با جناب‌خان چه بود؟

در حالی که از مدتی قبل اعلام شده بود کنسرت لیان در جمعه شب گذشته قرار است سورپرایزی داشته باشد، در وسط کنسرت اعلام شد که این سورپرایز حضور جناب‌خان برای اجرای قطعه موسیقی است و چون با این حضور مخالفت شده کنسرت امکان ادامه پیدا نمی‌کند!

برترین‌ها: در حالی که از مدتی قبل اعلام شده بود کنسرت لیان در جمعه شب گذشته قرار است سورپرایزی داشته باشد، در وسط کنسرت اعلام شد که این سورپرایز حضور جناب‌خان برای اجرای قطعه موسیقی است و چون با این حضور مخالفت شده کنسرت امکان ادامه پیدا نمی‌کند! بعد از اعتراض محسن شریفیان و ترک کنسرت، گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد مبنی بر این که محمد بحرانی خالق شخصیت جناب‌خان برای برنامه آفیش نشده بوده و اجازه آمدن روی صحنه را ندارد.

اما اطلاعات خبرنگار برترین‌ها حاکی از این است که ماجرا زیر سر شخصیت جناب خان بوده! هویت و برند این شخصیت که چند سال قبل با کشمکش زیاد و مبلغی گزاف سرانجام به تلویزیون فروخته شد، بهانه‌ای بود برای این که سیما با اجرای برنامه توسط جناب‌خان مخالفت کند و بگوید جناب خان مال ماست و ما اجازه کنسرت نمی‌دهیم!

پشت‌پرده کنسرت لیان با جناب‌خان چه بود؟

این در حالی است که کل ماجرا همکاری جناب خان با گروه لیان برای اجرایی کنسرتی پربیننده‌تر بوده تا ساعتی سر مردم گرم شود. همکاری که گویا بدون هیچ قرار مالی و تنها از روی رفاقت شکل گرفته. به دنبال این تصمیم عجیب سازمان، محمد بحرانی حاضر می‌شود شخصا و بدون جناب خان روی صحنه بیاید و داستان را ختم به خیر کند، اما باز هم با تابلوی ممنوع(!) مواجه می‌شود. این بار توجیه مدیران برج میلاد این بود که برای اسم بحرانی مجوزی صادر نشده و او امکان اجرا در این برنامه را ندارد!

مخالفت مدیران سیما با آوازخوانی جناب‌خان و قطع کنسرت چنان به سرعت رسانه¬ای شد و بازتاب داشت که ظاهرا یکی از روسای سازمان شخصا وارد ماجرا می‌شود و اجازه حضور شخصیت عروسکی محبوب در کنسرت را صادر می‌کند. همانطور که مطلعید سرانجام کنسرت با حضور گرم جناب‌خان پس از ساعتی توقف ادامه پیدا می‌کند تا باز هم شاهد شاهکاری دیگر از سوی مدران فرهنگی و عزیزان سازمان صدا و سیما باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب خان حرف نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان دوستان ارزشی میان از قانون و کپی رایت حرف میزنن. صدا و سیما خودش حق همه رو خورده. این همه فرهاد و شجریان اعتراض کردن کارهای ما رو بدون اجازه پخش نکن. این همه اثر هنری رو تیکه تیکه میکنه بی‌اجازه صاحبانش‌. بعد الان یاد قانون و کپی‌رایت میفتن. سالی چند صد میلیارد حق فوتبال رو نمیده چون زورش میرسه و گردنش کلفته ولی جناب خان کپی رایت داره!

    • احد

      چرا هر کجا می خواهد کار قانونی انجام شود شما مخالفت می کنید
      بگذارید اجرای قانون در این مملکت جا بیافتد
      کاراکتر جناب خان در مالکیت صدا و سیماست و اجرای برنامه بایستی با مجوز صدا و سیما باشد نه رفاقت گروه لیان با فرد غیر مسؤل
      اینکه به اسم سورپرایز بخواهند بی قانونی کنند اصلا درست نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صدا سیما پول می‌خواسته حاضر نبوده مجانی برای شاد کردن مردم ماری انجام بده

    • بدون نام

      به این میگن حق کپی رایت
      بهتره کم کم شروع کنیم به رعایت کردن این حق!

    • بدون نام

      از یه عروسکم می ترسید

    • محمود

      خب هر چیزی قانونی داره.

    • یک ناظر منصف

      کلا صدا و سیما یک ارگان بودجه خور و کم بازده است.
      اما بر خلاف رویه معمول، در این مورد حق و قانون با صدا و سیما است. هر فرد یا ارگانی که امتیاز شخصیت جناب خان را در اختیار دارد می تواند جلو استفاده دیگران را بگیرد. به همان دلیل که شجریان حق دارد پخش آثارش را از صدا و سیما ممنوع کند.
      قانون محترم است چه به نفع ما با شد و چه به زیان ما. عجیب این است که گروه هنری این قانون را نادیده می گیر و بسیار حق به جانب تلاش می کند قضیه را نوعی سانسور جلوه دهد

    • بدون نام

      چرا جو میدی؟همه جای دنیا این کار رو می کنن.دیگه لازم نیست عقدتون از صدا و سیما رو همه جا خالی کنید.کاملا حق با صدا و سیما بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه منفی دادم
        کاملا با حرفتون موافقم

    • بدون نام

      اگه اینجوریه که صدا و سیما هم فیلمهای سینمایی ایرانی رو مفتی پخش کنه بگه می خوایم ملت سرگرم بشن.در اون حالت شما قول میدی طرف صدا و سیما رو بگیری و برای قانون کپی رایت یقه پاره نکنی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنا برای اونها هم پول پرداخت میشه
        لطفا منطقی برخورد کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج