۹۸۱۵۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اسطوره یوونتوس و تمجیدهای ادامه‌دار از دیبالا

الساندرو دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس یک بار دیگر تمجید ویژه‌ای از ستاره آرژانتینی این تیم یعنی پائولو دیبالا انجام داد.

ورزش سه: الساندرو دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس یک بار دیگر تمجید ویژه‌ای از ستاره آرژانتینی این تیم یعنی پائولو دیبالا انجام داد.

پائولو دیبالا در تابستان تا آستانه جدایی از یوونتوس پیش رفت اما نهایتاً این ستاره آرژانتینی در بیانکونری ماندگار شد و اتفاقا توانست توانایی‌های خود را به اثبات برساند. دیبالا رفته رفته به یکی از کلیدی ترین مهره های تیم مائوریتزیو ساری تبدیل شده و در ۲۷ بازی سری آ آمار هفت گل و پنج پاس گل را به ثبت رسانده است.

الساندرو دل پیرو بارها از پائولو دیبالا تمجید کرده است. موضوعی که به لایو اینستاگرامی شماره ۱۰ های سابق و فعلی یووه نیز کشیده شد و دل پیرو در این باره گفت: " شکل گلی که دیبالا مقابل اینتر به ثمر رساند ثابت کرد که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. چنین گل هایی نشان از اعتماد به نفس و پتانسیل بالای این بازیکن دارد."

دیبالا بازیکنی است که توانایی، استعداد و ذهنیت فوق العاده ای دارد. با این حال او نباید خودش را محدود کند و باید آینده را فتح کند."

دل پیرو در ادامه گفت: " هیچ کس به به شکل رایگان چیزی به شما نمی دهد؛ مخصوصاً در یوونتوس. شما باید همه چیز خود را تا آخر این بازی به اثبات رسانید. سفر دیبالا تازه آغاز شده و قطعاً با وجود پوشیدن لباس بیانکونری وضعیت او بهتر هم خواهد شد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج