جاباما
۹۸۱۶۲۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

چینی: مشکل استقلال باید ریشه‌ای حل شود

پیشکسوت فوتبال ایران با تاکید بر اینکه نباید برای شروع لیلگ برتر عجله کرد، گفت: مشکل استقلال ریشه‌ای است و صرفا با تغییر مدیرعامل این مشکلات حل و فصل نخواهد شد.

خبرگزاری مهر: علی چینی اظهار داشت: امیدوارم تغییراتی که اخیراً در کادر مدیریتی استقلال ایجاد شده مفید باشد. اما این باشگاه مشکلاتی ریشه‌ای دارد و تنها با تغییر مدیرعامل این مشکلات حل نمی‌شود. برای حل اساسی مشکلات این باشگاه باید اقدامات اساسی انجام داد اما به اعتقاد من بهترین و سریع‌ترین کار برای حل مشکلات این تیم واگذاری به بخش خصوصی است.

وی اضافه کرد: سعادتمند از مدیران باتجربه در ورزش است اما مدیریت در استقلال با هرکجای دیگر تفاوت دارد و تجربه خاص خودش را می‌خواهد. من امیدوارم ایشان این وظیفه خطیری که بر عهده گرفته است را با موفقیت پشت سر بگذارد.

مربی پیشین آبی پوشان در خصوص ادامه برگزاری لیگ برتر بیان داشت: واقعاً الان نمی‌شود در این خصوص تصمیم درستی گرفت. باید صبر کرد و دید در روزها و هفته‌های آینده ویروس کرونا چه وضعیتی خواهد داشت. معتقدم اگر واقعاً شرایط ادامه مسابقات فراهم باشد باید لیگ را ادامه داد. اما نه به هر قیمتی به خصوص به قیمت به خطر انداختن جان ورزشکاران و هواداران.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: فوتبال ورزشی است که در آن نمی‌توان فاصله را رعایت کرد. این ویژگی و خاصیت این ورزش است و حتی تمرین آن هم خطرناک است. دنیا با این مشکل مواجه است و تنها به کشور ما خلاصه نمی‌شود.

چینی خاطرنشان ساخت: آنچه مسلم است مسئولان ما نباید در تصمیم گیری برای لیگ عجولانه اقدام کنند. کشورهایی هستند که قطعاً در فوتبال از ما جلوتر هستند و می‌توان تحمل کرد و دید که این کشورها در آینده چه خواهند کرد. حتی می‌توانیم صبر کنیم و ببینیم شاید فیفا در این خصوص یک تصمیم واحد برای همه کشورها بگیرد. امیدوارم تصمیم عجولانه‌ای در این خصوص گرفته نشود که موجب اعتراض بسیاری از باشگاه‌ها را فراهم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درست میگه کیسه رواز ریشه دربیارن تا خلقی ازشرش راحت بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه بدبختی اینه که کیسه کشایه دوزاری اصلا بی ریشه هستن ازاول ریشه نداشتن که بخاداصلاح بشه ذاتشون تغییرپیدانمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج