۹۸۱۶۵۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ربیع‌خواه: تمرین در قرنطینه لطف زیادی ندارد

هافبک پرسپولیس گفت: در این فصل برای کسب حتی یک امتیاز با تمام وجود جنگیدیم و اگر شرایط عادی ادامه پیدا می‌کرد، می‌توانستیم چهارمین قهرمانی خود را جشن بگیریم.

خبرورزشی: محسن ربیع‌خواه هافبک محجوب و دوست‌داشتنی پرسپولیسی‌ها هم مجبور به قرنطینه شده و روز‌های خود را خانه و همراه اعضای خانواده سپری می‌کند. ربیع‌خواه در سال ۹۸، روز‌های متفاوتی را تجربه کرد. او اوایل سال مصدوم بود، اما با تمام قدرت در اردوی ترکیه حاضر شد و با اینکه خیلی‌ها فکر می‌کردند از لیست گابریل کالدرون خط می‌خورد، اما ایستاد و جنگید تا جایی که وارد ترکیب اصلی تیم هم شد. ربیع‌خواه بازیکنی دونده و پرتلاش است که طی سال‌های گذشته به صورت مداوم تحت فشار انتقادات بود، اما هرگز خودش را نباخت و با تمام انرژی رو به جلو رفت تا بتواند به کارش در جمع سرخپوشان ادامه بدهد. او از یحیی گل‌محمدی هم کارت طلایی برای حضور در ترکیب دریافت کرد تا مشخص شود بازیکن مؤثری در تمرینات به حساب می‌آید.

ربیع‌خواه در مورد شرایط خود، با وجود قرنطینه و دوری از تمرینات گروهی گفت: «برای حفظ سلامتی باید هر کاری که لازم است انجام دهیم. من هم عضوی از این جامعه هستم و به همین علت مثل سایر مردم در قرنطینه به سر می‌برم تا هم از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کنم و هم در سالم ماندن خودم، خانواده‌ام و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنم، کمکی کرده باشم. همه باید رعایت کنیم تا ان‌شا‌ءا... زنجیره ابتلا به کرونا در کشورمان از بین برود و همه چیز به حالت عادی خود برگردد.»

او ادامه داد: «تمرینات را به صورت انفرادی دنبال می‌کنم. بیشترین تلاشم این است که بدنم را با حرکات کششی، نرمشی و هوازی در فرم خوبی نگه دارم. البته کار سختی است زیرا فضای تمرین ما بسیار کم بوده و شرایط کار هم شبیه تمرینات عادی نیست. در یک کلام تمرین در قرنطینه لطف زیادی ندارد و دعا می‌کنم بتوانم به دوران تمرینات عادی برگردم. فوتبالیست‌های حرفه‌ای نیاز است تا در تمرینات گروهی شرکت کنند زیرا هم به بدن خود را آماده نگه می‌دارند، هم تمرکز بیشتری دارند و از همه مهم‌تر، مسائل تاکتیکی را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنند.»

ربیع‌خواه گفت: «دلم برای همه همبازی‌هایم تنگ شده است. البته با آن‌ها در تماس هستم و از حال هم غافل نیستیم ولی بالاخره مدت هاست آن‌ها را ندیده‌ام. دلم برای زمین تمرین، جوی که تیم‌مان دارد، اردوها، شور و حالی که تماشاگران به استادیوم‌ها می‌دهند، هیجان بازی‌ها و... همه چیز تنگ شده است. امیدوارم هرچه زودتر و با کمک همه مردم، این وضعیت به اتمام برسد و به روز‌های خوب خودمان برگردیم، چون زندگی برای همه مردم بسیار سخت است. متأسفانه شرایط اقتصادی بسیاری از مردم آن‌قدر خوب نیست که بتوانند در خانه بمانند و این موضوع در نوع خود نگران‌کننده به حساب می‌آید.»

هافبک دونده سرخپوشان اضافه کرد: «در این فصل برای کسب حتی یک امتیاز با تمام وجود جنگیدیم و اگر شرایط عادی ادامه پیدا می‌کرد، می‌توانستیم چهارمین قهرمانی خود را جشن بگیریم. خوشبختانه با حضور یحیی گل‌محمدی و همکارانش، وضعیت تیم‌مان بهتر هم شد و همچنان روحیه قهرمانی در تیم دیده می‌شود. باید این روند را برای آینده هم حفظ کنیم تا بتوانیم موفق باشیم.»

در پایان از محسن در مورد ادامه لیگ هم سؤالی پرسیدیم که این‌طور پاسخ داد: «همه چیز بستگی به نظر سازمان لیگ دارد و ما هم باید از آن تبعیت کنیم. البته در حال حاضر، هیچ چیز به اندازه سلامتی مردم مهم نیست، اما ما هم تیم بسیار خوب و آماده‌ای داریم و امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در مورد شرایط این فصل، بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کند. باید امیدوار باشیم که بازی‌ها ادامه یابد و تکلیف لیگ روشن شود، اما به هر حال، کاری را انجام می‌دهیم که سازمان لیگ و قانون بگوید. الان همه ما باید به ریشه‌کن کردن این بیماری مهلک فکر کنیم و منتظر رأی فدراسیون باشیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ازادی

      بعله، واس شما ک واس توپ بازی پولهای نجومی میگیرین درسته، بیاین حال و روز منه کارگر روز مزدو ببین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج