جاباما
۹۸۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۳ جانشين احتمالي رويانيان در ستاد مديريت سوخت

چه کسانی جانشین رویانیان می شوند؟

با قوت گرفتن خداحافظی رویانیان از ریاست ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت، از علی اکبر محرابیان، محمد علی آبادی و ربیعی یکی از معاونان این ستاد به عنوان جانشینان احتمالی وی یاد می شود.

با قوت گرفتن خداحافظی رویانیان از ریاست ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت، از علی اکبر محرابیان، محمد علی آبادی و ربیعی یکی از معاونان این ستاد به عنوان جانشینان احتمالی وی یاد می شود.

به نظر می‌رسد پس از پذیرش مدیرعاملی تیم ورزشی پرسپولیس از سوی محمد رویانیان، رئیس ستاد مهم و راهبردی مدیریت حمل‌ و نقل و سوخت، موضوع تصدی دو شغل از سوی رویانیان و لزوم کناره‌گیری وی از یکی از این دو سمت در رسانه‌ها مطرح شد.

با این وجود برخی منابع نزدیک به رویانیان، تصدی ریاست ستاد حمل‌ونقل و سوخت را یک پست دولتی نمی‌دانند و این ستاد را به عنوان یک کارگروه معرفی می کنند.

در عین حال زمزمه‌های غیر رسمی و حتی برداشت ضمنی از سخنان خود رویانیان از احتمال بالای کناره‌گیری وی از یکی از دو سمت یاد شده حکایت می‌کند چنانکه وی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها بر پایبندی به قانون اساسی و استعفا در فرصت مناسب از شغل اول خود خبر داده است.

بر این اساس به نظر می‌رسد رویانیان به زودی ریاست بر ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت را به جانشین خود بسپارد. از علی‌اکبر محرابیان، محمد علی‌آبادی و ربیعی یکی از معاونان این ستاد به عنوان جانشینان احتمالی رویانیان در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت نام برده می‌شود.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

چه کسانی جانشین رویانیان می شوند؟


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج