۹۸۱۹۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حیدریه: کار با نکونام سخت است

مدافع چپ تیم فوتبال فولاد می‌گوید اگر ده بار دیگر به ابتدای فصل باز گردد، بازهم فولاد را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

سایت باشگاه فولاد خوزستان: وحید حیدریه مدافع چپ تیم فوتبال فولادخوزستان درباره وضعیتش در روزهای قرنطینه گفت: در این روزها سعی می‌کنم که مثل مابقی مردم اکثر اوقات را در خانه بگذرانم و برای کار غیر ضروری از خانه خارج نشوم بالاخره این موضوع در روند سلامتی خودمان، خانواده و جامعه بسیار اهمیت دارد. در این مدت تمام مربیان حواسشان به عملکرد بازیکنان است، تمرینات خاصی را روزانه در خانه به نحو احسن انجام می‌دهیم و البته ارتباط بین کادرفنی و بازیکنان دو طرفه است. هم ما با آن‌ها در تماس هستیم و هم آن‌ها هر روز پی‌گیر تمرینات هستند.

وی در ادامه درباره همکاری با جواد نکونام در فولاد نیز افزود: من این همکاری را در سه کلمه خلاصه می‌کنم: هیجان انگیز، جذاب و سخت. سخت از این نظر که آقا جواد در تمامی تمرینات و حتی زمانی که فکر می‌کنید تمرین ساده است، نگاه کاملا با دقتی دارد تا تمرکز بازیکنان به هیچ وجه از بین نرود و نکات خیلی ریز را هم می‌گوید که این موضوع واقعا در پیشرفت همه ما اهمیت داشته است. از این همکاری خوشحالم و قطعا اگر ده بار دیگر به اول فصل برگردم و از ده تیم هم پیشنهاد داشته باشم، قطعا کار کردن با آقای نکونام و حضور در باشگاه بزرگ فولاد را ترجیح خواهم داد.

حیدریه در ادامه درباره تعطیلی مسابقات و تاثیر روی عملکرد تیم گفت: تعطیلی قطعا به ضرر ما بوده، شرایط بسیار خوبی در لیگ داشتیم و روند رو به رشدی را طی کرده بودیم که ویروس کرونا باعث تعطیلی مسابقات شد. شخصاً دلم برای فوتبال بازی کردن، تمرین و مسابقه خیلی تنگ شده است اما مهم‌تر از فوتبال، سلامتی مردم است. اگر این ویروس ریشه کن شود دوست دارم که مسابقات برگزار شود و اگر این چنین نباشد دوست دارم مسابقات تعطیل شود چرا که سلامتی مردم و خانواده‌های ما بسیار مهم است.

مدافع چپ فولاد همچنین درباره حضور آقای آذری در باشگاه فولاد نیز گفت: در فوتبال ما مدیر ورزشی و با سابقه خیلی کم داریم، آن‌هم مدیری که خودش ورزش حرفه‌ای انجام داده باشد. حضور و تلاش شبانه‌روزی آقای آذری در مجموعه کاملا مثبت و عالی بوده است و امیدوارم که ایشان سال‌های سال در فولاد بمانند و به موفقیت این باشگاه کمک کند تا فولاد به اهداف بزرگ برسد.

وی در انتها نیز درباره تلاش کادر درمان در این روزها گفت: دست تک تک پزشکان و پرستاران را می‌بوسم که شبانه روز برای جامعه زحمت می‌کشند. در صفحات مجازی یا اخبار می‌بینیم که بعضی بالای ۴۰-۵۰ روز است که خانواده خود را ندیده‌اند و این اسمش فداکاری است و ممنونشان هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج