جاباما
۹۸۱۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کفاشیان: دو آرزوی بزرگ در سال ۹۳ داریم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پس از بررسی هایی که برای هدایت تیم امید انجام دادیم به نلو وینگادا رسیدیم که همه ملاک های هدایت این تیم را داشت.

خبرگزاری مهر: علی کفاشیان در نشست خبری معرفی نلو وینگادا به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: بعد از مطالعاتی که در مورد گزینه های مختلف داخلی و خارجی داشتیم بالاخره به وینگادا رسیدیم که همه ملاک های فدراسیون برای هدایت تیم امید را دارد.

وی ادامه داد: وینگادا در سوابق کاری اش سابقه هدایت تیم امید پرتغال و چند تیم امید دیگر را دارد که این برای تیم امید ایران می تواند یک فاکتور مثبت باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد شرایط قرارداد وینگادا گفت: قرارداد نلو یکساله است و مبلغ ۳۶۰ هزار دلار در چهار قسط به وی پرداخت خواهد شد. ضمن اینکه برای دستیاران وی هم به توافق رسیدیم. قرار است در صورت صعود تیم امید به المپیک پاداش ویژه ای به وی پرداخت شود.

علی کفاشیان در مورد برنامه های تیم امید نیز گفت: تمام اردوهای در نظر گرفته شده برای این تیم برنامه ریزی شده و براساس مطالعاتی که داشتیم این برنامه ها را تنظیم کرده ایم. ما بازیهای اینچئون را در پیش داریم که تیم امید در آن حضور خواهد داشت. ضمن اینکه مسابقات مقدماتی المپیک را هم در پیش داریم.

وی از آرزوهای بزرگش در سال ۹۳ خبر داد و گفت: سال آینده یک سال سخت و پرفشار خواهد بود که دو آرزوی بزرگ در آن دارم. اول اینکه تیم امید بتواند به المپیک صعود کند و دوم اینکه میزبانی جام ملت های آسیا را کسب کنیم. ضمن اینکه آرزوی موفقیت تیم ملی در جام جهانی را هم دارم.

کفاشیان تاکید کرد: سال آینده یک سال سرنوشت ساز برای فوتبال ایران است که امیدوارم هم در بحث فرهنگی و هم بحث ورزشی موفق باشیم. شمن اینکه بر روی شفاف سازی در فدراسیون فوتبال و باشگاه ها تاکید خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم در بحث اقتصادی هم موفق باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج