جاباما
۹۸۲۰۳۱
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۱.۲۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در طول سال‌های زندگی‌‌تان با افراد خوبی سروکار نداشته‌اید و سال تولدتان زمان آن است که دوستان تازه‌ای پیدا کنید و دور رفقای ناباب را خط بکشید. پاییز امسال زمان تلاش و کوشش شما است و در ماه‌های فصل پاییز بیشتر از همیشه کار کنید. زحمت‌هایی که کشیده‌اید در دی‌ ماه امسال به بار می‌نشیند و در این ماه تلاش‌های شما نظر اطرافیان را جلب می‌کند. در سالی که با تولدتان شروع می‌شود، بیشتر از همیشه به ندای قلب‌تان گوش فرا دهید و این سال را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. رویکرد بلند‌مدتی برای سرمایه‌گذاری داشته باشید و عجله نکنید. انسان سخاوتمندی هستید، اما مواظب باشید که این روحیه زمینه سوءاستفاده اطرافیان را فراهم نکند. امروز اگر حواس‌تان را جمع نکنید فردی سر شما کلاه خواهد گذاشت. فشار بیش‌ازحد به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کنار بگذارید و رفتاری شایسته با ایشان داشته باشید. امروز در محل‌کار با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. مشکلی که به آن برخورده‌‌اید را با تدبیر و درایت پشت‌سر بگذارید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالاهای باارزش شما در این مسافرت گم شود. بیش‌از حد با کار و تلاش خودتان را خسته نکنید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان، آرامش پیدا کنید. از هوش سرشاری که دارید برای حل مشکلات کمک بگیرید. ایده‌ای جدید به ذهن‌تان خواهد رسید و مطمئن باشید که این ایده راه را برای موفقیت شما هموار می‌کند.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی دارید، شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند. زحمت‌های زیادی که کشیده‌اید بی‌مزد و منت نخواهد ماند و امروز پاداش این زحمت‌ها را دریافت خواهید کرد. امروز روز عاشقی شما است و با دلبری خوش چشم‌و‌ابرو آشنا خواهید شد. امروز با فرد باتجربه و دنیا دیده‌اید ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل نمایید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حساب‌و‌کتاب زمان از دست‌تان در برود و حسابی وقت‌کشی کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

انسان مشکوکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناشایستی زمینه دلخوری پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را فراهم کنید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. قدر گذشت زمان را بدانید و اجازه ندهید عمر با ارزش‌تان به کارهای پیش‌پاافتاده هدر شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

نگاه‌تان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت‌ به زندگی درپیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان اعتماد‌به‌نفس می‌گذرد. امروز سود قابل‌ملاحظه‌ای در معاملات خواهید داشت، از معامله‌ پرسودی که انجام داده‌اید درس بگیرید و در آینده نیز شرایط سود و درآمد بیشتر را مهیا کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به دستاورد مهمی خواهد رسید و شما به وی افتخار می‌کنید. عشق خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا در محل‌‌کار به پیشرفت مهمی نائل شوید. کارهای امروز را زودتر از همیشه انجام دهید و فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. امروز احتمال گم‌شدن پول یا کالایی گران‌قیمت وجود دارد، در چنین شرایطی شش‌دانگ حواس‌‌تان را جمع کنید و روز را بدون از دست‌دادن مال و ثروت به پایان برسانید. اختلاف‌نظرهای زیادی را در میان اهل منزل مشاهده می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت نفاق و دوری میان اهل منزل ایجاد کند. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیب‌تان خواهد شد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

به لحاظ سلامتی روز خوبی را درپیش دارید. با فرصتی برای افزایش و درآمد روبرو خواهید شد. یکی از اعضای خانواده در مسیر نادرستی قدم گذاشته است و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. خبری فرخنده به دست‌تان می‌رسد. به لحاظ کاری پیشرفت و موفقیتی را شاهد خواهید بود. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. قصد انجام کاری را دارید، اما مهارت‌های زیادی در این کار ندارید و احتمال شکست شما بسیار است. ایام به کام شما است و کارها همان‌گونه که انتظار دارید پیش می‌رود.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. مطمئن باشید عشقی در دل به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، احساس متقابلی است و امروز عشقی آتشین را دریافت خواهید کرد. رفتار بیشتری با افراد خلاق داشته باشید و از آنها الهام بگیرید. به کمک هوش و ذکاوت سرشاری که دارید، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. رویکردی همراه با آرامش و متانت به حل مشکلات در پیش بگیرید. فردی قصد دارد کار پسندیده‌ای که انجام داده‌اید را به نفع خودش تمام کند. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت محبت‌های‌تان را دارد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

به تلاش‌های‌تان ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت ندارید. مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به فکر شکار لحظه‌ها باشید و فرصت‌های امروز را به شرایطی برای افزایش درآمد تبدیل نمایید. امروز بدون هرگونه خبر قبلی به مراسمی دعوت می‌شوید، این دعوت را قبول کنید و مطمئن باشید که اتفاق‌های خوشی در این مراسم رخ خواهد داد. مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با تدبیر پشت‌سر بگذارید. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرفیان وجود دارد. امروز مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند. لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید که فاصله‌ای با تحقق رویای‌تان ندارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید. تمرکز بیشتری در انجام کارها به خرج دهید و طوری کار کنید که کسی به کار شما اشکال نگیرد. به خاطر داشته باشید که با شایعه‌پراکنی به انسان منفوری تبدیل خواهید شد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فکرهای منفی را کنار بگذارید و همیشه به افکار مثبت و خوشایند فکر کنید. پولی به دست می‌آورید و قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. برای از بین‌بردن نگرانی‌های امروز دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و کمی تفریح کنید. تصمیم‌های عجولانه را کنار بگذارید و برای اتخاذ تصمیم‌های مهم حسابی حواس‌تان را جمع کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است.

فال روزانه ۲۶/ ۰۱/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منه خوش خیل را باش فکردم تو این اوضاع خواستین ی حالی بهمون بدین و نظرات رو برگردونین
      أی دل غافل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج