۹۸۲۱۷۱
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

عقیلی: مشتاق بازگشت به فوتبال و مربیگری هستم

کاپیتان و بازیکن اسبق سپاهان در خصوص شرایط خودش و این تیم صحبت کرد.

ایلنا: این روز‌ها و در دوران تعطیلی مسابقات فوتبال، چهره‌های ورزشی بیش از گذشته به فضای مجازی و ارتباط اینترنتی با هواداران روی آورده‌اند و در میان آن‌ها مباحث جالبی مطرح می‌شود.

هادی عقیلی، بازیکن اسبق سپاهان که چهره محبوبی میان هواداران این تیم است معمولاً کمتر تن به مصاحبه می‌دهد و برای همین همیشه صحبت‌هایش جالب توجه است. او روز گذشته در صفحه شخصی خودش ارتباط زنده با مخاطبینش برقرار کرد و پاسخگوی چند سوال بود.

* ویروس کرونا

این ویروس تاثیر زیادی در شکل زندگی مردم داشته، ولی ارتباط میان افراد از طریق اینترنت و اینستاگرام و لایو همچنان برقرار است و مشکل اصلی در حال حاضر این نیست، به نظرم مشکل اصلی این است که عده‌ای واقعاً نمی‌توانند در خانه بمانند و منِ نوعی هم رویم نمی‌شود از آن‌ها چنین چیزی بخواهم چرا که شرایط سختی دارند و برای تامین مایحتاج و داشتن درآمد مجبور هستند به محل کار خود بروند و امیدوارم در این شرایط سخت فکری به حال آن‌ها شود و کمکی برایشان فراهم شود چرا که واقعاً اوضاع سختی است و من برای عده زیادی از هموطنانم ناراحتم.

* علاقه به بازگشت به فوتبال

من شور و شوق زیادی برای شروع کار و بازگشت به فوتبال دارم و برای مربیگری و بالا بردن اطلاعاتم زحمت کشیدم و مطالعه و تحقیق کردم و روش‌های مختلف مربیگری را مورد بررسی قرار دادم. من از زمانی که بازیکن بودم هم درگیر این موضوع بودم برای مثال وقتی در قطر بازی می‌کردم تیم بایرن در کمپ اسپایر اردو داشت و آن زمان گواردیولا مربی‌اش بود و من به محل تمرین آن‌ها می‌رفتم و از دور نظاره‌گر تمرینات آن‌ها بودم. دوست دارم وارد عرصه مربیگری شوم و اطلاعات و دانش و تجربه‌ام را در اختیار بازیکنان جوان قرار دهم و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیافتد و چیزی است که خیلی منتظر آن هستم، ولی نمی‌دانم این اتفاق چه زمانی برای من رخ خواهد داد.

* دلایل جدایی از تیم جوانان

در مورد این موضوع قبلاً صحبت کرده بودم و توضیحات کاملی دادم، ولی اگر بخواهم دوباره و به شکل خلاصه بگویم دلیلش این است که نقشی که در تیم داشتم را دوست نداشتم و آن را کافی نمی‌دانستم. من اگر به عقب برگردم و بدانم چنین نقشی در تیم جوانان خواهم داشت هرگز پیشنهاد حضور در این تیم را قبول نخواهم کرد.

* وضعیت سپاهان

سپاهان شرایط خوبی دارد. فصل گذشته من در بازی با ذوب آهن به عنوان یک هوادار به ورزشگاه رفتم، ولی دوستان لطف داشتند و من را به رختکن بردند و جوی که آنجا دیدم با اطمینان گفتم این تیم آخر فصل قهرمان است و اتفاقا مسیرش را هم به درستی جلو رفت، ولی در نیم فصل دوم دچار افت شد و همین موضوع باعث شد صدر جدول را واگذار کرده و دستش از جام کوتاه بماند. امسال هم اگر دقت کنید چنین مشکلی پیش آمد و در نیم فصل دوم نتوانستیم نتایج نیم فصل اول را کسب کنیم و همین موضوع شانس قهرمانی سپاهان را کم کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیا که سپاهان بهت نیاز داره سلطان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج