جاباما
۹۸۲۲۰۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

لیورپول در اندیشه جذب امباپه

مالکان باشگاه لیورپول خواهان به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن هستند.

خبرگزاری تسنیم: نشریه انگلیسی «سان» گزارش داد در صورتی که رئال مادرید خواهان به خدمت گرفتن سادیو مانه از لیورپول باشد و این انتقال عملی شود، این باشگاه انگلیسی به دنبال جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن خواهد رفت. بر این اساس، باشگاه لیورپول از پولی که در ازای فروش مهاجم سنگالی خود به دست خواهد آورد که رقمی در حدود ۱۵۰ میلیون پوند خواهد بود، برای خرید امباپه ۲۱ ساله از PSG استفاده خواهد کرد و مالکان آمریکایی باشگاه لیورپول، این بازیکن را به‌عنوان هدف اصلی نقل‌وانتقالاتی خود در صورت فروش مانه ۲۷ ساله در نظر گرفته‌اند.

مدیران باشگاه لیورپول البته برای به خدمت گرفتن امباپه باید بودجه قابل توجهی را کنار بگذارند، اما امیدوارند در راه جذب این بازیکن، اسپانسر جدیدشان یعنی کمپانی تولید پوشاک ورزشی «نایکی» که قرار است البسه این باشگاه را از فصل آینده تأمین کند، کمک‌شان کند تا بتوانند ستاره فرانسوی پاریسی‌ها را که گفته می‌شود ۲۵۰ میلیون پوند ارزشش است، به آنفیلد بیاورند.

پیش از این نشریه «آ اِس» گزارش داده بود، پاریسی‌ها خود را آماده ارائه سومین پیشنهاد به کیلیان برای تمدید قرارداد می‌کنند که رد آن کار بسیار سختی خواهد بود، چون این پیشنهاد دستمزدی به ارزش ۵۰ میلیون یورو خالص در هر فصل است.

گفته می‌شود فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید هم در حال برنامه‌ریزی است تا در تابستان ۲۰۲۱ سراغ جذب امباپه از پاری‌سن‌ژرمن برود، زمانی که تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند. این دقیقاً همان استراتژی است که رئیس باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن ادن اِزار از چلسی در تابستان ۲۰۱۹ به کار گرفت.

این مهاجم فرانسوی که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ تحت‌قرارداد پاری‌سن‌ژرمن است، این فصل در ۳۳ بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن ۳۰ گل، ۱۷ گل هم برای همی‌تیمی‌هایش ساخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تع

      دیگه حقوق یک بازبکن سقفی داره .و سقف ارزوهاش هم همینطور.بودن در فرانسه یعنی درجازدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج