جاباما
۹۸۲۲۰۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

کفاشیان: پاداش کی‌روش در زمان من ۱۰ درصد بود

رییس سابق فدراسیون فوتبال از پرداخت ۲۰ درصد پاداش فیفا به کی روش ابراز بی اطلاعی می کند و می گوید مبلغی پرداختی به این مربی و سایر اعضای کادرفنی برای جام جهانی ۲۰۱۴ تنها ۱۰ درصد بوده.

ورزش سه: بعد از لغو انتخابات فدراسیون فوتبال و لزوم اصلاح اساسنامه برای برگزاری انتخابات، این روزها شایعه بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون جدی تر از قبل شنیده می شود. او که حدود ۸ سال ریاست فدراسیون را برعهده داشت و حتی در دوره ریاست تاج هم تا همین اواخر به عنوان نایب رییس در فدراسیون فعالیت می کرد، در نهایت به دلیل بازنشستگی از سمت خود کنار رفت.

علی کفاشیان به شایعه بازگشت خود به فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: «بازگشت من به فدراسیون فعلا در حد شایعه است و هنوز چیز خاصی مشخص نیست. کسی به من پیشنهادی نداده که بخواهم جواب «بله» یا «نه» بدهم.»

او در روزهای اخیر صحبت هایی انجام داده که نشانه علاقه اش برای بازگشت است. رییس سابق فدراسیون فوتبال در واکنش به این ماجرا عنوان می کند: «من گفتم اگر بتوانم کمک کنم، حاضر هستم به فدراسیون برگردم. وضعیت فوتبال به هم ریخته و خراب است. صحبت من از این جهت بود که اگر می توانم در اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات کمکی کنم، آماده هستم. اما اینکه بخواهم دوباره در فوتبال مدیریت کنم و درفدراسیون بمانم، در ذهن من نیست. با این وضعیت فعلی نمی توان کاری کرد. بالاخره یکسری اتفاقات صورت گرفته که وضعیت آشفته شده است. آنقدر بد مدیریت شد که کار فوتبال به اینجا رسید.»

اما سئوال بعدی از کفاشیان درباره بحث پرداخت پاداش ۲۰ درصدی صعود به جام جهانی به کی‌رش است.کفاشیان که می گوید خیلی در جریان جزییات پرداختی ها نیست، در این باره می گوید: «طبق قرارداد کی روش تا جایی که من در جریان هستم، باید او ۱۰ درصد از پاداش جام جهانی را دریافت می کرد. حالا می گویند ۲۰ درصد گرفته! من در جریان نیستم و شاید بعدا یک تفاهم نامه ای در این رابطه امضا شده باشد. البته تا زمانی که من در هیات رییسه بودم، چیزی در این رابطه مطرح نشد. برای این پرداختی ها قطعا حسابداری فدراسیون اسناد و مدارکی دارد.»

رییس سابق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که در زمان ریاست او و بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ چقدر از پاداش فیفا به کی روش و دستیارانش پرداخت شد، می افزاید: «ما برای جام جهانی ۲۰۱۴ همان ۱۰ درصد را به کی روش از پاداش فیفا پرداخت کردیم که مبلغش ۸۰۰ هزار دلار می شد. این مبلغ فقط برای کی روش بود و او اگر خودش می خواست می توانست به سایر اعضای کادرفنی از این مبلغ پول بدهد. به بقیه اعضای کادرفنی مثل بازیکنان برای هر بازی پاداش تعلق می گرفت که حدود ۵، ۶ هزار دلار بود.»

در آخر هم درباره پیگیری این مساله در فدراسیون و توسط نهادهای نظارتی می پرسیم که او می گوید: «خود فدراسیون حسابرس و بازرس دارد. وزارت ورزش هم همینطور. در ضمن بازرسی کل کشور روی این مسائل می تواند ورود کند. متاسفانه فدراسیون مجمعی تشکیل نداده که گزارش حسابرسی به اعضای مجمع اعلام شود. با این حال مطمئنا حسابداری فدراسیون در جریان این پرداختی ها هست. آن ها به مقررات پایبند هستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابراهیم زاده

      بابا آقای کفاشیان کیش تشریف دارن پیاده روی میکنن و هروز یه نظری میده و ایشان بودن که فدراسیون فوتبال ایران به گند کشیدن

    • خروس بی محل

      یعنی قراره دیگه قانون بازنشستگی اجرانشه
      مگه میشه دوسال پیش بنابرقانون بازنشستگی برکناربشه اماامسال بانادیده گرفتن قانون بازنشستگی برگرده فدراسیون؟؟
      عجب مملکت خرتوخری داریم

    • پرسپولیس عشقه

      البته با تاج و مابقی اصفهانی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج