۹۸۲۲۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آذرنیا: فکر نمی‌کنم ادامه لیگ در خرداد باشد

سرپرست باشگاه ماشین ساری تبریز گفت: فکر نمی‌کنم با توجه به شرایط حاکم بر کشور امکان داشته باشد که ادامه لیگ در اوایل خرداد شروع شود.

خبرگزاری فارس: حسن آذرنیا در خصوص جلسه مسؤولان ماشین‌سازی و تراکتور با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: ما هر سال بعد از تعطیلات عید و بر حسب وظیفه، به دیدار عزیزانی که با ما همکاری نزدیک دارند می‌رویم. برای عرض تبریک به همراه دوستانمان در باشگاه تراکتور به خدمت جناب بهداد مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی رفتیم.

او به عنوان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، ارتباط نزدیکی با وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا دارد و به همین خاطر صحبت‌هایی را در خصوص شرایط حال حاضر فوتبال کشور انجام دادیم. نظرش این بود که فعلا باید منتظر بمانیم تا زنجیره کرونا قطع شود و در مورد ادامه تمرینات و شروع مسابقات هم به نوعی صحبت‌های ستاد مقابله با کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تأیید کرد.

آذرنیا ادامه داد: در کل یک همفکری و دید و بازدید بود، جلسه خوبی برگزار شد. اداره ورزش و جوانان استان همیشه همکاری خوبی با ما و مخصوصا تراکتور از جهت آماده سازی ورزشگاه یادگار امام و مسائل دیگر داشته، هر موقع هر کمکی خواسته‌ایم دریغ نکردند و همیشه یار و یاور ما بودند و از این بابت تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به همفکری برای انجام تمرینات بازیکنان، با رئیس اداره ورزش و جوانان، تصریح کرد: جناب بهداد در سه المپیک مربی بدنساز تیم‌های ملی کشتی بوده و از مربیان بدنساز خوب کشور است. نظر او در این شرایط همان راهکاری بود که بچه‌های ما اعلام کردند؛ بازیکنان در چند دسته مختلف زیر نظر اعضای کادر فنی تیم تمریناتشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در خانه به صورت انفرادی پیگیری می‌کنند و فیلم تمریناتشان را برای مربیان ارسال می‌کنند. این را هم گفتیم که به بچه‌های تیم ابلاغ کردیم مواظب اضافه وزنشان باشند که اگر زمانی خبری در مورد ادامه مسابقات اعلام شد، از نظر آمادگی بدنی مشکلی به وجود نیاید.

سرپرست باشگاه ماشین سازی در مورد این که آیا در مورد کمک مالی با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان صحبت کرده‌اند، اظهار داشت: خیر، ما به کمک مالی نیاز نداریم، خداراشکرمالک باشگاه همیشه حاضر است و از این بابت مشکلی نیست.

وی در مورد این که آیا برای از سرگیری مسابقات لیگ برتر خبر جدیدی به آنها اعلام شده، عنوان کرد: خیر، فعلا منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. فعلا گفته‌اند تا ۱۰ اردیبهشت تمرینات برگزار نشود، فکر می‌کنم با شرایط موجود و با توجه به اینکه در ماه رمضان خواهیم بود، بعد از روز دهم هم یک اطلاعیه‌ای بدهند. ان شالله این کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود و تیم‌ها بتوانند فعالیتشان را ادامه بدهند.

آذرنیا در مورد این که شایعاتی مبنی بر شروع مسابقات لیگ برتر در اوایل خرداد شنیده می‌شود، گفت: من فکر نمی‌کنم امکان داشته باشد که لیگ در اوایل خرداد شروع شود. آن طور که می‌گویند و با توجه به شرایط حاکم بر کشور به نظرم اینطور نمی‌شود. اگر هم قرار باشد مسابقات شروع شود، فکر می‌کنم از اوایل تیر انجام شود. حتی من شنیده‌ام لیگ بعدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم قصد دارند اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه برگزار کنند. البته این فقط شنیده‌ها است و خبر رسمی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج