جاباما
۹۸۲۳۶۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

توزیع ۳هزار تبلت بین دانش‌آموزان در خوزستان

استاندار خوزستان گفت:سه هزار تبلت به صورت رایگان بین دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار این استان توزیع می‌شود تا امکان بهره‌مندی این دانش‌آموزان از کلاس‌های درس مجازی فراهم شود.

ایرنا: استاندار خوزستان گفت:سه هزار تبلت به صورت رایگان بین دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار این استان توزیع می‌شود تا امکان بهره‌مندی این دانش‌آموزان از کلاس‌های درس مجازی فراهم شود.

غلامرضا شریعتی سه شنبه در شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس بسیاری از معلمان خوزستانی با استفاده از وسایل شخصی به صورت مجازی به دانش آموزان آموزش دادند که این اقدام شایسته تقدیر است.

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به تاثیر راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزی شاد بیان کرد: ساختار این شبکه بستر لازم را برای تعامل و ارتباط مجازی دانش آموز، معلم و والدین ایجاد می کند.

شریعتی در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده از شبکه های مجازی به عنوان یک فرصت آموزشی، افزود: فضای ایجاد شده در دوره شیوع کرونا و تعطیلی مدارس این فرصت را برای آموزش و پرورش ایجاد کرد که از ظرفیت فضای مجازی برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت استفاده کند.

اختصاص ۹ میلیارد ریال برای آموزش معلم های حق التدریس

استاندار خوزستان ادامه داد: ۹میلیارد ریال برای آموزش معلم های حق التدریس دراستان اختصاص داده شده است و این کار برای ارتقاء سطح آموزش معلم ها به دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی در حوزه بهبود وضعیت فضای آموزشی استان صورت گرفته افزود: یکی از مهمترین اقدامات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بهره برداری از یک هزار و ۳۳۱ کلاس درس جدید در سال گذشته بود.

تجهیز ۵۰ درصد کلاس های درس خوزستان به تجهیزات سرمایشی

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان نیز گفت: با انعقاد تفاهم نامه بین استانداری خوزستان و سازمان نوسازی مدارس برای تامین ۱۰ هزار دستگاه کولر و ۲ هزار دستگاه آبسردکن برای مدارس استان و با توجه به توزیع پنج هزار دستگاه کولر در سال گذشته ۵۰ درصد مدارس خوزستان به وسایل سرمایشی مجهز شده اند.

علی حسین حسین زاده ادامه داد: درمورد کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش استان توافقنامه ای با وزارتخانه برای تامین نیرو انجام گرفته و شرایط برای جذب در حال انجام است ولی باید جذب نیرو با انجام آزمون و اصولی برگزار شود.

وی افزود: ۷۰ درصد کادر آموزشی مورد نیاز مربوط به دوره ابتدایی است که اگر آموزش نبینند در آموزش دانش آموزان متضرر خواهیم شد به همین دلیل استانداری خوزستان برای آموزش معلم های حق التدریس در استان ۹ میلیارد ریال اعتبار در نظرگرفته است.

وی درادامه با اشاره به آموزش مجازی دانش آموزان به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس بیان کرد: تا کنون ۱۷ درصد از دانش آموزان استان در شبکه اجتماعی شاد برای آموزش مجازی ثبت نام کرده اند و برای تامین تلفن همراه و تبلت در مناطق محروم هم برنامه ریزی شده است .

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه عجب!

    • بدون نام

      کو کجا به کی دادن بابا بسه بسه بسه خجالت داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج