جاباما
۹۸۲۴۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شرط بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌های ایتالیا

یکی از مقامات دولت ایتالیا آب پاکی را روی دست رسانه‌ها و فوتبالدوستان این کشور ریخت و شروط سختی را برای بازگشت تماشاگردان به ورزشگاه‌ها اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: ساندرا زامپا معاون وزیر بهداشت ایتالیا اعلام کرد احتمال از سر گرفته شدن مسابقات سری A در ماه آینده ضعیف است و از آن ضعیف‌تر احتمال بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها در آینده‌ای نزدیک.

سری A نزدیک به یک ماه و نیم است که به دلیل شیوع ویروس کشنده کرونا در ایتالیا که در این کشور جان بیش از ۲۰ هزار نفر را گرفته و نزدیک به ۱۶۰ هزار نفر را مبتلا کرده، به حالت تعلیق درآمده است. به تازگی زمزمه‌هایی مبنی بر ورود این کشور به فاز دوم مبارزه با کرونا و کاهش سختگیری‌ها شنیده شده و برخی منابع از احتمال از سر گرفته شدن مسابقات در اواخر ماه میلادی آینده خبر دادند. معاون وزیر بهداشت ایتالیا اما احتمال رخ دادن چنین اتفاقی را ضعیف می‌‌داند.

زامپا در این باره به شبکه «رای‌نیوز۲۴» ایتالیا گفت: به نظر من خیلی بعید است که مسابقات فوتبال در ماه می از سر گرفته شود و فکر هم نمی‌کنم که در وضعیت فعلی این موضوع در اولویت باشد. فکر می‌کنم که می‌توانیم آغاز رویدادهای ورزشی یک ماه دیگر هم عقب بیندازیم.

زامپا درباره امکان از سر گرفته شدن مسابقات ورزشی از جمله سری A با حضور تماشاگران در آینده‌ای نزدیک، با قاطعیت بیشتری صحبت کرد و آن را غیرممکن دانست.

وی افزود: مردم تنها زمانی می‌توانند به ورزشگاه‌ها برگردند که ما در امنیت کامل باشیم یا اینکه واکسنی برای درمان کووید ۱۹ تولید شود. به نظر من صبر کردن برای از سر گرفتن مسابقات ورزشی فاجعه‌ به بار نمی‌آورد. اگر باشگاه‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند مسابقات را برگزار کنند پیشنهاد‌های‌شان مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر از من بپرسید می‌گویم که مخالفم اما من تصمیم گیرنده نیستم.

بیشتر بخوانید

واکنش باشگاه لاتزیو به اظهارات پزشک هوادار رم: به جای طرفداری دنبال ساختن واکسن کرونا باش!

پیش از این جووانی رتزا، مدیر مؤسسه عالی بیماری‌های عفونی ایتالیا هم گفته بود که با از سر گرفته شدن مسابقات لیگ در ماه می مخالف است.

در همین حال شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا هم با ادعای دسترسی به یکسری اسناد دولتی گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه دولت در نظر دارد که حداقل تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ از بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها جلوگیری کند. انتشار این گزارش پس از آن صورت گرفت که گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا برنامه‌های این سازمان برای از سرگیری مسابقات در ماه می را تأیید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج