جاباما
۹۸۲۴۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۱.۲۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. نگاهی ایده‌آل‌گرایانه به زندگی دارید، سالی که با تولدتان فرا می رسد، زمان آن است که دیدگاه خود را تغییر دهید و زندگی را ساده‌تر بگیرید. در تیر ماه امسال یکی از اطرافیان دردسری برای شما درست می‌کند. در ماه مهر موقعیت‌های زیادی برای موفقیت خواهید داشت، اما بهتر است که جاه‌طلبی نکنید. دی ماه امسال زمان عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، در این ماه طعم عشق را خواهید چشید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

با یکی از دوستان قدیمی که دل‌تان حسابی برای او تنگ شده تماس بگیرید و دلتنگی‌های‌تان را خاتمه دهید. پولی که در گذشته اندوخته بودید، امروز به کمک‌تان می‌آید. احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناپسندی، زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. یکی از دوستان صمیمی متوجه مشکلات شما می‌شود و دست یاری به سمت‌تان دراز خواهد کرد. کار مهمی که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را امروز آغاز کنید. اگر مواظب گذشت زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. امروز متوجه خواهید شد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر دوست‌تان دارد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

احتمال زیادی وجود دارد که سلامت و جود نازنین‌تان به خطر بیافتد. وقت زیادی را به کار اختصاص ندهید و میان کار و زندگی تعادل برقرار نمایید. در محل‌کار یا منزل با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد و روز را با احساس رضایتمندی به پایان خواهید رساند. کار مهمی انجام داده‌‌اید و امروز پاداش این کار مهم را دریافت خواهید کرد. در معامله‌ها با افزایش سود روبرو خواهید شد. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

با انجام کارهای هیجان‌انگیز و مسرت بخش، فکرهای ناراحت‌کننده را از سرتان بیرون کنید. برای اینکه در آینده بدهکار کسی نباشید از امروز صرفه‌جویی درپیش بگیرید. امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق می‌شوید. به فکر انجام کار مهمی افتاده‌اید، اما آن‌گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان رابطه محبت‌انگیزی با شما ندارد و این وضعیت زمینه دلخوری شما را فراهم کرده‌است.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

روز را با انرژی سرشاری آغاز کرده‌اید، اما فشارهای کاری ممکن است زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم کند. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. امروز چشم‌تان به دلبری پری‌چهره می‌افتد و به او دل می‌بازید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

با مشکلات مالی زیادی روبرو خواهید شد. مشکلاتی که سر راه‌تان قرار دارند را به تنهایی حل نکنید و روی کمک اطرافیان حساب‌باز کنید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و ایشان را تحت فشار قرار ندهید. رازهای کار و حرفه‌ خود را با اطرافیان درمیان نگذارید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌بینید، این روحیه را امروز تغییر دهید و عینک بدبینی را از چشم بردارید. به خاطر داشته باشید که حسادت شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. روز خوبی را در پیش ندارید و اگر مواظب معاملات یا دارایی‌های خود نباشید، ضرری را متحمل خواهید شد. انسان جذابی هستید و این روحیه امروز به کمک‌تان می‌آید تا دوستان بیشتری پیدا کنید. لحن کلام تند و آزاردهنده‌ را کنار بگذارید و با مهربانی صحبت کنید. بین اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و این وضعیت امروز شما را حسابی ناراحت کرده‌است. اجازه ندهید کار عقب‌افتاده‌ای از امروز به فردا موکول شود.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

با انجام کارهای خیریه و انسان‌دوستانه به آرامش ذهنی و قلبی برسید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. یکی از اعضای خانواده نیازمند مشورت با شما است. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. کارهای ناتمام را به پایان برسانید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله‌انداختن میان شما و یکی از عزیزان‌تان بهره می‌گیرد. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت سخن بگویید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز فردی که بدخواه شما است، زمینه ناراحتی و دلخوری شما را ایجاد می‌کند، اجازه ندهید این رفتار روز شما را خراب کند و رفتار بد این فرد را فراموش کنید. به خودتان قول بدهید که نگرانی‌های بی‌مورد را کنار بگذارید. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی نمایید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. انتظارات خود را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان کمتر کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهای‌تان روبرو خواهید شد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک، انرژی زیادی بدست بیاورید و سالم و سلامت بمانید. پیشنهادی که یکی از دوستان برای افزایش درآمد با شما در میان گذاشته را اجرا کنید و به سود سرشاری برسید. غم و غصه‌ها را کنار بگذارید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید و به ایشان ثابت نمایید که کسی حق ندارد با آبروی شما بازی کند. امروز بیشتر از همیشه اعتماد به نفس دارید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید. احتمال زیادی وجود دارد که رفتار نامناسب همسر یا عشق‌زندگی‌تان زمینه ناراحتی شما را فراهم کند.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

احتمال زیادی وجود دارد که ضرری را متحمل شوید. نقشه‌های جدیدی برای موفقیت دارید و عشق‌زندگی‌تان از این نقشه‌ها حمایت خواهد کرد. به این فکر هستید که فرصتی از روز را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید، اما این فرصت مهیا نمی‌شود. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فرصتی مهیا می‌شود تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید. قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید و به اطرافیان سخت‌نگیرید. یکی از دوستان که غم‌خوار شما است امروز به دیدارتان می‌آید. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. خبری ناخوشایند به دست‌ شما خواهد رسید. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۱/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج