۹۸۲۵۱۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پرونده ۲۹۰ هزار دلاری بیخ گوش استقلال

بویان در شکایت‌نامه خودش به فیفا خواهان دریافت ۲۹۰ هزار دلار شد، ولی مسئولان باشگاه استقلال اسفندماه اعلام کردند مدارک مورد نظر خودشان را ارسال کرده‌اند و قرار است پرونده در دادگاه عالی ورزش (CAS) مورد بررسی قرار بگیرد.

خبرورزشی: یکی از شاکیان خارجی استقلال، بویان نایدنوف است. بازیکنی که کوچک‌ترین کارایی برای آبی‌پوشان پایتخت نداشت و اساساً معلوم نشد چرا به جمع استقلالی‌ها پیوست ولی متأسفانه حالا او هم در زمره افرادی است که رقم قابل توجهی را از استقلال طلبکار است.

بویان در شکایت‌نامه خودش به فیفا خواهان دریافت ۲۹۰ هزار دلار شد ولی مسئولان باشگاه استقلال اسفندماه اعلام کردند مدارک مورد نظر خودشان را ارسال کرده‌اند و قرار است پرونده در دادگاه عالی ورزش (CAS) مورد بررسی قرار بگیرد. استقلالی‌ها تأکید داشتند این بازیکن حداکثر ۱۰۰ هزار دلار طلب دارد و حاضر نیستند پول بیشتری به او بپردازند. در همین خصوص عصر دیروز شنیدیم شاکی اروپایی استقلال مدارک جدیدی تهیه کرده و می‌خواهد در اختیار دادگاه عالی ورزش بگذارد. مدارکی که امیدواریم مقامات باشگاه استقلال نیز هرچه سریع‌تر پیرامون آن‌ها واکنش نشان دهند و از طریق وکلای مجرب قضیه را دنبال کنند تا در این شرایط سخت و بحرانی، ارز کمتری از مملکت خارج شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره همون وکیلی که پرونده ویلموتس دستشه بدن به همون باسهم خودش ۵۰۰هزاردلار بیشتر از استقلال نمیگیرن شماها که مشکل مالی ندارید کمپتونو گرو میزارید بدهی هاتونو میپردازید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج