۹۸۲۵۶۲
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

زمان آغاز رسمی کلاس‌های درس شاد

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شبکه شاد به طور اختصاصی کاربری آموزشی دارد گفت: با توجه به پیگیری هایی که انجام شده به طور رسمی از روز اول اردیبهشت کلاس های درس شبکه شاد در دوره ابتدایی آغازبکار می کند و برگزار می شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شبکه شاد به طور اختصاصی کاربری آموزشی دارد گفت: با توجه به پیگیری هایی که انجام شده به طور رسمی از روز اول اردیبهشت کلاس های درس شبکه شاد در دوره ابتدایی آغازبکار می کند و برگزار می شود.

رضوان حکیم زاده با حضور در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه آموزش و پرورش با توجه به ماموریت ذاتی خودش که تداوم جریان آموزش است از ابتدای بحران کرونا مدارس را برای حفظ سلامت دانش آموزان تعطیل کرد، گفت: از همان ابتدا برنامه وزارتخانه این بود که همه امکاناتش را بکار بگیرد تا آموزش تعطیل نشود.

وی افزود: در کوتاهترین زمان ممکن مدرسه تلویزیونی با همکاری خوب صداوسیما راه افتاد و در عرض یک هفته همه تمهیدات لازم فراهم شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خوشبختانه گنجینه بسیار ارزشمندی از معلمان پرکار و پرتلاش در جامعه فرهنگی داریم گفت: زمانی که اعلام کردیم قصد اجرای این برنامه را داریم همکاران ما در اموزش و پرورش شهر تهران معلمان منتخب را معرفی کردند و آنها به سرعت برای حضور در مقابل دوربین تلویزیون به صورت زنده آماده شدند.

حکیم زاده افزود: معلمان جهادی پای کار آمدند. بعد از شروع به کار برنامه، فراخوانی نیز اعلام شد تا دیگر معلمان علاقه مند به این پروژه بپیوندند.

وی درباره عدم دسترسی به تلفن همراه و اینترنت برای همه دانش آموزان کشور گفت: معلمان ما به طور خودجوش از ابتدا پای کار آمدند و تلاش های ارزشمندی صورت گرفت.اما ضرورت داشت این حرکت منسجم و هماهنگ باشد و امکان نظارت وجود داشته باشد و محیطی که دانش آموزان وارد آن میشود محیطی امن است و فقط کاربری آموزشی دارد. به همین علت تلاش هایی صورت گرفت که منجر به راه اندازی شبکه شاد شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شبکه شاد به طور اختصاصی کاربری آموزشی دارد گفت: با توجه به پیگیری هایی که انجام شده به طور رسمی از روز اول اردیبهشت کلاس درس شاد در دوره ابتدایی آغاز بکار می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sos

      کتابها تموم شدند‌.خسته نباشید‌.

    • بدون نام

      اصلا وصل نمیشه

      پاسخ ها

      • ساحله

        دقیقا

    • رضا

      در مورد برنامه شاد شما زیر ساختی را فراهم نکردیدمن بخاطر شغلم که موبایل فروشی هستش با بعضی اولیا در ارتباطم که خودشون موبایل ساده دارن چه برسه به بچه هاشون که اصلا هیچ موبایلی ندارند تکلیفشون چیه

    • حامداحمدی

      پس اگه کسی گوشی نداشته باشه یا نت نداشته باشه باید چیکارکنه کی جواب گو

    • sos

      برنامه آشغال شاد.

    • sos

      با این برنامه چند میلیارد رفته تو حیب برخی ها در وزارت همیشه بی پول آ و پ.

    • بدون نام

      یک ساعت طول میکشه تا یه فایل 30مگ فرستاده شه، من خودم معلمم و واتساپو ترجیح میدم

    • امیر

      مناطق محروم بدبخت ها کفش ندارند پاشون کنن حالا تبلت و نت پیش کش تون .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج