۹۸۲۶۹۰
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

قاتل چهار عضو یک خانواده اعدام شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: فردی که اقدام به قتل چهار عضو یک خانواده کرده بود صبح امروز /چهارشنبه/ به دار مجازات آویخته شد.

خبرگزاری ایرنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: فردی که اقدام به قتل چهار عضو یک خانواده کرده بود صبح امروز /چهارشنبه/ به دار مجازات آویخته شد.

حسن خانجانی بیان کرد: این فرد اقدام به قتل چهار عضو یک خانواده در هشتم اسفند ماه سال ۹۳ در منطقه رکنی شهر همدان کرده بود که در یک عملیات پیچیده پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا یازدهم اسفند سال ۹۳ دختر خانواده مقتول که ساکن منطقه ماکو استان آذربایجان شرقی است پس از چند روز تماس بی حاصل با اعضای خانواده با نگرانی در همدان حضور یافت، این دختر جوان وقتی که با در بسته مواجه شد با باز کردن در وارد خانه شده و با بوی تعفن و جسد چهار عضو خانواده مواجه شد.

دختر جوان در این هنگام ناله کنان محل بروز جرم را ترک کرده که سر و صدای وی توجه همسایگان را جلب می کند و در نهایت بعد از تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۱۰ ماموران و کارآگاهان ویژه قتل به همراه عوامل قضایی و دادستان در محل حضور یافتند.

پس از این موضوع تیم ویژه ای برای بررسی موضوع تشکیل شد که اقدام به بازجویی از دوستان، وابستگان و همکاران اعضای خانواده مقتول کردند و ماموران زبده آگاهی عوامل قتل را شناسایی و برای بازجویی های فنی به اداره آگاهی همدان منتقل کردند.

طبق بررسی اسناد و مدارک و اظهارات قاتل و همدست وی مشخص شد که خانواده مقتول در ازای پرداخت وجه نقد از آنها مدارک هویتی، چک سفید امضا و سفته دریافت کرده است همچنین پسر بزرگ این خانواده با قاتل و همدستش در کنکاش زمین برای یافتن اشیای عتیقه با یکدیگر همکاری داشتند.

کدورت های ایجاد شده در حین کار به همراه باز پس ندادن مدارک و اسناد مالی انگیزه ای شد که قاتل و همدستش با تهیه سلاح گرم از نوع کلت کمری برای سرقت مدارک اقدام کنند که همدست قاتل با ارائه اطلاعات غلط مبنی بر خالی بودن منزل مسکونی وی را به حضور در منزل مقتول و سرقت مدارک تشویق می کند.

همدست قاتل در بیرون از منزل اقدام به رصد اوضاع کرده و قاتل وارد منزل مسکونی شده که با اعضای خانواده مواجه می شود؛ قاتل در مرحله اول خواهر و مادر خانواده را خفه کرده سپس هنگام مواجهه با پسران این خانواده آنها را هدف گلوله قرار می دهد.

صحنه قتل با حضور مقام قضایی توسط عوامل قتل بازسازی شده و ماموران آگاهی آلت قتاله که قاتل در حاشیه یکی از جاده های شهر مخفی کرده بود را کشف کردند، هنگام وقوع این موضوع، قاتل اصلی حدود ۳۴ سال سن داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماکو آذربایجان غربی هست نه شرقی

    • محمدرباط

      خدالعنت کنه

    • بدون نام

      چه عجب یه قاتلو اعدام کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا بعد از شش سال جنایتکار را باید زود به سزای اعمالش رسوند تا دل خانواده حنک بشه نه انقدر لفتش بدند

      • شکراله داغله

        پس چکارکنن قاتلو

    • علی اکبر بیات

      احسنت بر قوه قضاییه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج